MrBubbles Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Noen andre som har lagt merke til att spillet (hele spillet med DVD + 60 dagers spilletid) koster 99,- i butikken, mens ett tilsvarende gamecard koster rundt 200? Jeg lo godt da jeg så det, kjøpte likegodt en ny fullversjon. Nøkkelen fungerte fint.
Vaenas Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Gjør det det? Koster det mindre for full versjonen med gamecard enn for bare gamecard? Jøss, sier jeg bare.
MrBubbles Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Jupp, det er ganske artig. Folka jeg pratet med i butikken så ut som vandrende spørsmålstegn når jeg påpekte det for dem. Blir rimelig billig å spille når det koster 50 kroner måneden.
Nesumar Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Haha, må være noe av det merkeligste jeg har hørt... Du skulle vel ikke nevnt det da, nå øker vel spillet i pris mens gamecard koster like mye. Frister litt å skaffe meg Age of Conan nå som det bare koster 99 kroner for å teste det i hele to måneder... må jeg tenke litt på Ser ut som et ufattelig tøft spill, det er bare at jeg er nervøs at det blir å ta like mye tid av livet mitt som WoW gjorde da jeg spilte det
Cerandin Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Haha, må være noe av det merkeligste jeg har hørt... Du skulle vel ikke nevnt det da, nå øker vel spillet i pris mens gamecard koster like mye. Frister litt å skaffe meg Age of Conan nå som det bare koster 99 kroner for å teste det i hele to måneder... må jeg tenke litt på Ser ut som et ufattelig tøft spill, det er bare at jeg er nervøs at det blir å ta like mye tid av livet mitt som WoW gjorde da jeg spilte det Det tror jeg ikke det kommer til å gjøre. Er mye lettere å si takk for meg nå orker jeg ikke mer i AoC enn WoW; spillet er mer lagt opp slik! raid's tar som regel ikke mer enn rundt 3 timer, snakker om Tier 2 raids nå altså, så det er mindre enn wow, ihvertfall hva jeg brukte i wow Du har jo Casual pvp med minigames og som er kjempe gøy
Nesumar Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hmmm... men hva med tiden du må bruke for å forberede deg til raid da? Altså, levelingen osv.? Edit: Vi kan vel ta dette i AoC-tråden Tror det ligger en der, hvor det er generell snakk om AoC, så kan vi diskutere videre der... så hvis du finner en kan du skrive svaret i den. Endret 17. mars 2009 av Nesumar
Bjonski Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Når du kjøper spillet så er det vel 60 dager gratis etter at du har aktivert kontoen, altså ikke et eget kort utenom. Hvis dette ikke er tilfelle og at det lå et fysisk gamecard inni boksen, så er det utrolig rart.
MrBubbles Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Det lå ett fysisk gamecard inni den jeg fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå