TorMartin Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hey...Fant en skinn med red laser dot.... er det Uloveligt har hørt det ikke er og at det er noen som veit noe om det...kjipt og bli banna for et skinn lixsom....men skinns er ikke uloveligt... Hvis noen har skjekka det opp "Lytter jeg Øre" TM
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Tja, hvilket våpen fant du det på? Jeg vet ikke selv, men det er i så fall forskjell på snipere og vanlige pistoler o.l.
Rekviem Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg tror det er trygt å installere skins - spiller du på servere som ikke tillatter skins så overstyrer serveren skinsene dine og de vanlige modellene blir brukt istede. Endret 16. mars 2009 av Rekviem
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Kan ikke bli bannet for skins, men det er ulovlig i de fleste cupper, LAN osv. Selv ødelegger det litt av spillgleden, så vil ikke brukt det. Laser-dots skins ville jeg ihvertfall ikke brukt, da det kan gi deg fordeler, og gjøre det urettferdig ovenfor motstanderen, og da vil jeg se på det som juks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå