Isvarmt Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Hørte at det skulle komme et xbox spill av age of conan men har ikke hørt så mye info om dette, kommer det eller er det bare noen år forsinket?
Anech! Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Funcom sa vel for ikke lenge siden at de har et lite team som arbeider med xbox-utgaven til en hver tid, men at det ikke er så mange folk på det teamet. De prioriterer liksom pc..
Cerandin Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Xbox versjonen kommer nok, men ikke enda! Må bare smøre dere med tålmodighet
Haunts Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Vel, eneste stedet jeg har funnet (ikke at jeg har lett...) hvor de selger xbox 360 versjon er her: http://www.pointshop.no/Spill_til_konsoll_...tures,_XBox_360 prate på latterlig edit: sendte inn en melding til dem at de burde fjerne varen fra listen før de driter seg banalt ut Endret 8. mars 2009 av Leaf
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Vel, eneste stedet jeg har funnet (ikke at jeg har lett...) hvor de selger xbox 360 versjon er her: http://www.pointshop.no/Spill_til_konsoll_...tures,_XBox_360 prate på latterlig edit: sendte inn en melding til dem at de burde fjerne varen fra listen før de driter seg banalt ut Hvorfor skal de drite seg banalt ut? leste for en liten stund siden, en måned eller 2 siden, husker dog ikke kilden, var en eller annen gameside hvor en som heter Trond(?) sa at de hadde et par overraskelser på lur og at Xbox 360 versjonen var på god rute. Skal leite litt på google og se om jeg finner noe Edit: Trond er en eller annen designer elns. i Funcom Endret 9. mars 2009 av Cerandin
Isvarmt Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 Vel, eneste stedet jeg har funnet (ikke at jeg har lett...) hvor de selger xbox 360 versjon er her: http://www.pointshop.no/Spill_til_konsoll_...tures,_XBox_360 prate på latterlig edit: sendte inn en melding til dem at de burde fjerne varen fra listen før de driter seg banalt ut Hvorfor skal de drite seg banalt ut? leste for en liten stund siden, en måned eller 2 siden, husker dog ikke kilden, var en eller annen gameside hvor en som heter Trond(?) sa at de hadde et par overraskelser på lur og at Xbox 360 versjonen var på god rute. Skal leite litt på google og se om jeg finner noe Edit: Trond er en eller annen designer elns. i Funcom Hmm så det er i rute nice. Håper det kommer til høsten iallefall
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Her kan dere lese mine venner! Spillet er i rute og planlegges lansert i 2009 Tror de planlegger å lansere det rundt desember Der kan dere lese, og ta en titt Leaf! Edit: Tothegame har også ikke fjernet AoC 360 siden sin, som dere ser her. Endret 9. mars 2009 av Cerandin
Haunts Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Men det jeg synes er latterlig er at de har lagt det ut for salg når det ikke er utgitt enda. Og hvertfall på et sted som pointshop.no. Uansett så fikk jeg reply fra dvdhuset.no som står for spillene og filmene dems. "Hei. Spillet ble utviklet ferdig, og beta serveren ble stengt 23.10.2008. De lager fortsatt patches til spillet, noe alle MMORPG spill gjør, og alltid kommer til å gjøre. Ønsker deg en riktig god dag vidre. Med vennlig hilsen" - DVDHuset.no (NO) (behandlet av PointShop.no) Ehm, greit nok at det har vært i beta, men det er enda ikke utgitt. I rest my case
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Men det jeg synes er latterlig er at de har lagt det ut for salg når det ikke er utgitt enda. Og hvertfall på et sted som pointshop.no. Uansett så fikk jeg reply fra dvdhuset.no som står for spillene og filmene dems. "Hei. Spillet ble utviklet ferdig, og beta serveren ble stengt 23.10.2008. De lager fortsatt patches til spillet, noe alle MMORPG spill gjør, og alltid kommer til å gjøre. Ønsker deg en riktig god dag vidre. Med vennlig hilsen" - DVDHuset.no (NO) (behandlet av PointShop.no) Ehm, greit nok at det har vært i beta, men det er enda ikke utgitt. I rest my case Jaha? gi meg et argument for at det _IKKE_ skal bli utgitt? Forstår ikke helt hva du mener når Funcom kan tjene store penger på å lansere det til Xbox og hvis det er ferdigutvikla, men blir polert.
Haunts Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Men det jeg synes er latterlig er at de har lagt det ut for salg når det ikke er utgitt enda. Og hvertfall på et sted som pointshop.no. Uansett så fikk jeg reply fra dvdhuset.no som står for spillene og filmene dems. "Hei. Spillet ble utviklet ferdig, og beta serveren ble stengt 23.10.2008. De lager fortsatt patches til spillet, noe alle MMORPG spill gjør, og alltid kommer til å gjøre. Ønsker deg en riktig god dag vidre. Med vennlig hilsen" - DVDHuset.no (NO) (behandlet av PointShop.no) Ehm, greit nok at det har vært i beta, men det er enda ikke utgitt. I rest my case Jaha? gi meg et argument for at det _IKKE_ skal bli utgitt? Forstår ikke helt hva du mener når Funcom kan tjene store penger på å lansere det til Xbox og hvis det er ferdigutvikla, men blir polert. Mulig en misforståelse her. Men jeg synes at det er dumt at de legger ut et spill for "salg" som enda ikke finnes i vanlige butikkhyller. Get my point? Xbox versjonen er jo ikke ferdig enda, utifra det jeg vet, kan jo hende alle har en stor konspirasjon mot meg, menmen. Og jeg har IKKE noe imot at Funcom lager conan til xbox, det har jeg aldri sagt. Endret 9. mars 2009 av Leaf
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Men det jeg synes er latterlig er at de har lagt det ut for salg når det ikke er utgitt enda. Og hvertfall på et sted som pointshop.no. Uansett så fikk jeg reply fra dvdhuset.no som står for spillene og filmene dems. "Hei. Spillet ble utviklet ferdig, og beta serveren ble stengt 23.10.2008. De lager fortsatt patches til spillet, noe alle MMORPG spill gjør, og alltid kommer til å gjøre. Ønsker deg en riktig god dag vidre. Med vennlig hilsen" - DVDHuset.no (NO) (behandlet av PointShop.no) Ehm, greit nok at det har vært i beta, men det er enda ikke utgitt. I rest my case Jaha? gi meg et argument for at det _IKKE_ skal bli utgitt? Forstår ikke helt hva du mener når Funcom kan tjene store penger på å lansere det til Xbox og hvis det er ferdigutvikla, men blir polert. Mulig en misforståelse her. Men jeg synes at det er dumt at de legger ut et spill for "salg" som enda ikke finnes i vanlige butikkhyller. Get my point? Xbox versjonen er jo ikke ferdig enda, utifra det jeg vet, kan jo hende alle har en stor konspirasjon mot meg, menmen. Og jeg har IKKE noe imot at Funcom lager conan til xbox, det har jeg aldri sagt. Ahh såklart! Det er vell kanskje en vekker om at det kommer? Ikke vet jeg
Haunts Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Men det jeg synes er latterlig er at de har lagt det ut for salg når det ikke er utgitt enda. Og hvertfall på et sted som pointshop.no. Uansett så fikk jeg reply fra dvdhuset.no som står for spillene og filmene dems. "Hei. Spillet ble utviklet ferdig, og beta serveren ble stengt 23.10.2008. De lager fortsatt patches til spillet, noe alle MMORPG spill gjør, og alltid kommer til å gjøre. Ønsker deg en riktig god dag vidre. Med vennlig hilsen" - DVDHuset.no (NO) (behandlet av PointShop.no) Ehm, greit nok at det har vært i beta, men det er enda ikke utgitt. I rest my case Jaha? gi meg et argument for at det _IKKE_ skal bli utgitt? Forstår ikke helt hva du mener når Funcom kan tjene store penger på å lansere det til Xbox og hvis det er ferdigutvikla, men blir polert. Mulig en misforståelse her. Men jeg synes at det er dumt at de legger ut et spill for "salg" som enda ikke finnes i vanlige butikkhyller. Get my point? Xbox versjonen er jo ikke ferdig enda, utifra det jeg vet, kan jo hende alle har en stor konspirasjon mot meg, menmen. Og jeg har IKKE noe imot at Funcom lager conan til xbox, det har jeg aldri sagt. Ahh såklart! Det er vell kanskje en vekker om at det kommer? Ikke vet jeg Ja er vel det, uansett så har ikke jeg noen planer om å anskaffe meg det etter at jeg prøvde FFXI på xbox, ble bare litt kronglete For all del kan det jo hende Conan blir annerledes/bedre, time will tell
Atomics Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Husk nå for all del at butikker (PLAY, Spaceworld osv) sine websider er et sted man ALDRI henter informasjon på utgivelesdatoer, da det svært ofte er helt galt, og tatt rett ut av lufta, slik at folk skal forhåndsbestille hos dem. Det er ingen dato for 360 versjonen, men den arbeides på, antagligvis vil da ha den så god som mulig, når X360 er litt verre å patche flere GB på. Om den kommer i 2009 eller 2010 er usikkert, da vi ikke vet hva den skal inkludere, og hvor høy standard grafikkmessig det skal inneholde. Dette får vi nok vite med tiden uansett. Grunnen til at X360 versjonen ikke kommer raskere er nok ene og alene at Conan ikke ble så stor suksess som den burde ha blitt for at X360 versjonen ble satset hardere på. Fremtiden vil vise om Conan får en "second chance" på tvers av plattformer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå