PaperMario Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 (endret) I det siste har jeg opplevd at jeg får fps drop av og til. Vanligvis har jeg 100 fps konstant i smoke og overalt, men nå får jeg fps drop som varer i et minutt, eller lignende og går over etter hvert og kommer tilbake. Jeg har ikke noe programmer som kjører i bakgrunnen. Endret 6. mars 2009 av PaperMario
saldeen Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 I det siste har jeg opplevd at jeg får fps drop av og til. Vanligvis har jeg 100 fps konstant i smoke og overalt, men nå får jeg fps drop som varer i et minutt, eller lignende og går over etter hvert og kommer tilbake. Jeg har ikke noe programmer som kjører i bakgrunnen. Sånn har jeg også! Det er jævlig irriterende, jeg får det på kun 1 spill! og det er det knight online, mmorpg. har ikke dårlig pc, har nykjøpt laptop, og spillet krever ikke en drit. Heller ingen programmer som kjører i bakgrunnen. Help us please!
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hender jeg får FPS drop når Avast oppdaterer seg. Ikke så lenge som et minutt da men.
ace855 Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Kan være my støv i vifta så pcen blir for varm, d skjer for meg hvis jeg ikke har støvsugd pcn på en stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå