Dofty_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Heisann! Er egentlig ganske ny i PC-gaming communityet for jeg har bare hatt konsoller opp igjennom tidene. Men jeg er i hvert fall på jakt etter et bra og realistisk racingsimulator. Er det noen som kan anbefale et spill? Har vært borti LFS, som er veldig bra, men jeg har blitt litt smålei.
Saddlefall Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 GTR Evolution Simbin's nyeste simulator som er veldig bra. Inneholder Blant annet Nordschleife som er helt fantastisk å kjøre.
Håvard_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Gidder ikke å lage ny tråd, hiver bare inn et spørsmål i denne tråden.. Finnes det noen gode Formula 1-spill som er nyere enn 2000?
Rulator Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 r-factor er veldig bra spess med ratt och pedal:)
Dofty_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Takk for svar. Laster ned demoer av spillene nå.
Dofty_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 GTR Evolution demoen er fett, har ikke fått tak på det enda. Tror jeg tyr til litt mer moderne metoder, trenger bare VISA... :S rFactor har jeg ikke fått prøvd enda.
LoOk A Berg Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Vil vel annbefale rFactor hvis du er ute etter simulator. En god del fete addons til spillet også. http://www.rfactorcentral.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå