Gå til innhold

RAF, dualbox og macro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har blitt invita av en venn og får da 3x xp når vi spiller sammen. Tingen er at nå drar kompisen min bort i ei uke, og jeg tenkte da å dualboxe litt.

Skal ikke gjøre det så avansert, men bare få han til å følge meg og autoattacke, samt sende pet'n på fiendene (han er hunter). Kan noen hjelpe meg med noen macroer her? Som sagt, alt han trenger å gjøre er å followe meg og autoattacke (helst med ranged weapon) samt sende inn pet'n..

Jeg bruker keyclone så programvaren er i orden, alt jeg mangler er noen macroer. Har prøvd noen jeg har funnet på nett, men ingen som funker tilfredsstillende. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå funnet en makro der hunteren først skyter Serpent Sting så skal han auto shotte etter det, men istedet så skyter han Serpent Sting for å så løpe til mobben og meele..

#showtooltip Serpent Sting

/castsequence [target=Bojaa-target, exists] reset=5 [button:2] Serpent Sting, !auto shot

/stopmacro [button:2]

/petattack [target=Bojaa-target, exists]

/petdefensive

Noen som vet hva som er feil? Charen min heter Bojaa btw.

Skrevet

Klarer du deg uten Serpent Sting?

Isåfall så kan du bare gå inn på interface options, hake av ved "Attack on Assist" og lag følgende macro:

/target [navn på din char]

/assist

Går kansje an å legge inne en "/cast Serpent Sting" mellom de to linjene, har ikke testet.

Men den funker iallefall om du har på "Attack on assist" og pet står på defensive ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...