johnandre93 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jada. Vi starter 25 man content på fredag, med naxx 25, så skal nok gå bra. Har IKKE vært mye i naxx, så er overrasket over dmg output. Derfor tror jeg ikke jeg trenger å endre noe på rotation. Takk for forslag. EDIT: Fant ut jeg hadde 2.8k dps nå. Endret 25. februar 2009 av Johnandre93
Kuldesjokk Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) høyeste tank dps er 3,7k om jeg ikke husker feil. sånn for opplysningens skyld Edit: Nei, ikke jeg som gjorde det Endret 25. februar 2009 av Kuldesjokk
johnandre93 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Synes det er merkelig med dps. Out dps'a en mage med 3.6k dps med mine 2.8k i OS 25 i dag. (ikke out dps'a , men høyere total dmg)
Bertram2k Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Supadupa avsporing til denne tråden, kanskje fikse en egen: "Jeg gjør så mye dps, hva er dps jeg må ha om/hvis/isåfall" eller noe slikt? Ellers; Boo! @ arms-forandring. "Vi fikser mere skade til arms, så vi ser på slam og/eller overpower", og så fikser de noe som booster hele raidet. Utilit </3 Greit nok de nerfer fury warrs dog, er jo best både til pvp og pve (garantert at de er best i pvp som er hovedgrunnen til at de nerfer det. Blizz liker pvp-fiksing disse dager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå