Mountainhome Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei, har kjøpt meg DoW II, og har begynt å unlocke presentasjoner, for hvær presentasjon får jeg så så mye "G", hva står den G'en for? det står fulstendig sum av G'er på gamer-kortet... noen som har peil? kansje litt vanskelig forklart, men jeg kommer ikke på noen annen måte å si det på... EDIT: har en uggen følese for at dette er feil plasert, flytt hvis... Endret 23. februar 2009 av Mrpain
zeox Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 antar du mener Gamerscore her. det er en poengsum som til syvende og sist ikke har noenting med noe å gjøre. det er bare for å si "se på meg, jeg har mer poeng enn deg"
Mountainhome Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Skrevet 23. februar 2009 antar du mener Gamerscore her. det er en poengsum som til syvende og sist ikke har noenting med noe å gjøre.det er bare for å si "se på meg, jeg har mer poeng enn deg" da mener jeg den blå kulen, mad en hvit "G" i
K_M_K Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Det er vel Microsoft Points, som på Xbox 360. Du kan lese mer om de her. Du skal vel i teorien kunne bruke dem på DLC (nedlastbart innhold) men for øyeblikket er det ganske begrenset utvalg for Windows...altså er de ganske ubrukelige.
Joakim vas Normandy Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Det står for Gamerscore og kan ikke brukes på noe som helst. Det KMK tenker på er Microsoft points, som en kjøper for virkelige penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå