Gå til innhold

Oblivion Character Creator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker et slikt program til Diablo 2... mener spillet mister litt av gløden hvis man gjør sånn da?

Men er usikker om dette er et program som gir deg f.eks fult på alt av skills og atributes og max level... som som Diablo 2 programmet.

Er vel bare lettere å lage en karakter med spillet og kose seg? Så har man jo alltids console :lol:

Håper det programmet han over linket var det du ønsket deg, og lykke til med Oblivion ;)

Skrevet

ikke sånn nei.. hehe, jeg tenkte mer på den som er i spillet, når man begynner. you know? når du er i fengslet på starten og lager fjes på karakteren, finnes den, jeg vet at man kan gjøre det på city of heroes, altså bare laste ned custom creation? :rolleyes:

Skrevet (endret)
ikke sånn nei.. hehe, jeg tenkte mer på den som er i spillet, når man begynner. you know? når du er i fengslet på starten og lager fjes på karakteren, finnes den, jeg vet at man kan gjøre det på city of heroes, altså bare laste ned custom creation? :rolleyes:

Jeg brukte Wrye Bash til å kopiere fjes over fra andre savegames.

http://wrye.ufrealms.net/Wrye%20Bash.html

Men den er ikke noe bra til å lage helt nye karakterer offline. Tror det er noen slidere som du kan røre på, men du får ikke se forandringen før du logger inn i spillet. Som igjen gjør det temmelig bortkastet :)

(Les innstallasjonsveiledningen til Wrye Bash. Du må også legge inn python for at det skal fungere)

Endret av ZaiRoX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...