Gå til innhold

noen Fallout 3 Spørsmål

Anbefalte innlegg

Nei, hva er det?

Men har kommet meg videre nå, er på det hangarskipet og styrer på nå

Bubbelhead er sånne figurer som du kan plukke med deg får og få + på statsen din. Se linken.

http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_Boy_Bobblehead

Endret av Morten87
Videoannonse
Annonse

Du har gått glipp av +1 på Strength. Sannsynligvis ikke et stort tap med mindre du liker kamp med melee-våpen (Unarmed bruker faktisk ikke Strength etter det jeg har skjønt) eller har et desperat behov for +10 på tallet som styrer hvor mye du kan bære. Men det finnes noen få perks som krever 4-5 i Strength.

• 4 uker senere...
Akuratt ferdig i Rivet City, s tok jeg og gjikk inn med combat sotgun og blafra ned alle Mye digg og finne der inne, på market place og rommene til de folka. Har hvertfall ammo for en stund nå.

( passa på og få gjort questene der inne frørst)

Det jeg tenker litt på er, hvor skal man kjøpe mer ammo når en trenger eller hvor skal man selge ting, kan jo ikke gå rundt å drepe alle som driver forretninger.. ender jo opp slik at man ikke kan kjøpe ammo noen plasser.. hehe

Akuratt ferdig i Rivet City, s tok jeg og gjikk inn med combat sotgun og blafra ned alle Mye digg og finne der inne, på market place og rommene til de folka. Har hvertfall ammo for en stund nå.

( passa på og få gjort questene der inne frørst)

Det jeg tenker litt på er, hvor skal man kjøpe mer ammo når en trenger eller hvor skal man selge ting, kan jo ikke gå rundt å drepe alle som driver forretninger.. ender jo opp slik at man ikke kan kjøpe ammo noen plasser.. hehe

Så sant, så sant :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...