Gå til innhold

stoked release?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoked Goes Gold!

Grab Your Gear and Hit the Mountain!

Destineer Announces ‘Stoked’ for Xbox 360 has Gone Gold!

 

MINNEAPOLIS, MN, February 18, 2009 – Get ready to ride! Destineer and developer Bongfish have announced that Stoked, the open-world, backcountry snowboarding video game exclusively for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, has gone gold and will be shipping on February 24. Developed in conjunction with world-renowned snowboarding movie creator Absinthe Films, Stoked offers five huge, open-world mountains, dynamic and changing weather patterns, the participation of X Games champion Travis Rice as well as some of the most respected names in the snowboarding community worldwide.

 

 

 

 

OXM gives Stoked 7.5/10

 

Stoked recieved a very positive review in the latest issue of Official Xbox Magazine. Our favorite quote: “Smokes that Shaun White game….and costs $20 less.”

 

Game Informer Gives Scores 7.5/10

 

Another very positive review rolling in from Game Informer. Stoked scored a 7.5 and a 7.75 in a second opinion. Our favorite quotes: “Bongfish has taken steps in the right direction for setting the new standard for snowboard titles…and in the end, gives Shaun White a snowball to the face.”

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Er vel ikke en prestasjon i seg selv å knuse Shaun White Snoboarding, det var jo helt elendig. Har sett frem til dette en stund nå, men er litt skeptisk etter å ha lest anmeldelsen til IGN. Var spesielt to ting jeg bet meg merke i, og det var at de hevdet det har dårlig fysikk og dårlig holdbarhet, noe som er rimelig vitalt for min del. Then again kommer det vel bare til å koste $40, så er ikke umulig at jeg plukker det opp.

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at Stoked ikke er sonefritt

 

Har mine tvil det kommer til Europa......har ikke hørt noe om en lanseringsdato

 

Bongfish er jo en Tysklands basert utvikler. Og de hadde en showcase av spillet i Tyskland for noen mnd siden, i tilegg til at mange av ingame personene er europeiske snowboardere, samt diverse klesmerker og sponsorer er europeiske ville det vært latterlig om ikke spillet ble sluppet i PAL regioner.

 

Bongfish/Destineer har vært utrolig uproffesjonelle når det kommer til svar angående PAL release, det er blitt spørt to enkle spørsmål i lang lang tid, PAL release? og sonefritt?, men de har ikke kommet med svar...

Spørsmål om spillet generelt har Mike på på bongfish forumet svart på med glede, men ikke disse to enkle spørsmålene...

 

Rart at verken utvikler eller publisher har svar på dette?

 

Nå er det vel bekreftet at det ikke er sonefritt,(?) så da bør en bekreftelse på PAL release komme snart, dette er et spill mange har ventet lenge på, og det spillet som kan sees på som arvtakeren til Amped1/2.

 

BTW: Hvorfor er ikke Amped 1 og 2 ute på XBL som xbox original download? Jeg kunne tenkt meg å spille Amped 2 igjen.

Lenke til kommentar
Er vel ikke en prestasjon i seg selv å knuse Shaun White Snoboarding, det var jo helt elendig. Har sett frem til dette en stund nå, men er litt skeptisk etter å ha lest anmeldelsen til IGN. Var spesielt to ting jeg bet meg merke i, og det var at de hevdet det har dårlig fysikk og dårlig holdbarhet, noe som er rimelig vitalt for min del. Then again kommer det vel bare til å koste $40, så er ikke umulig at jeg plukker det opp.
Spill som koster 40$ istedet for 60$ koster like mye i Norge, ta Race Pro f.eks, det koster 40$ i USA og koster 599 på Elkjøp i Norge. <_<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...