Gå til innhold

Horde paladin i RAF

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har akkurat blitt recruited av en kompis for å få 300% xp når vi levler sammen, men det jeg ser er at jeg ikke kan velge BE, noe som suger siden det er paladin jeg vil være..

Må jeg bare slå meg til ro med at det er sånn det er eller er det noe jeg har oversett?

Som dere sikkert skjønner så er det Horde jeg skal være. :)

Endret av Hammertime
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel kanskje ha Burning Crusade klienten? Ellers skal det gå. ^_^ Om du bare har lastet ned den vanlige trial klienten er det bare til å få en Burning Crusade trial eller Wrath of The Lich King for den skyld.

Skrevet

Jeg har nå lagt inn WoW classic, TBC og Wrath of the Lich king. Jeg bruker den accounten som jeg fikk av kompisen min gjennom "Recruit a Friend" siden jeg ikke har noen andre, men jeg får fortsatt ikke laget med en BE eller Draenei.

Hvis jeg nå kjøper alle 3 pakkene og oppgraderer via trial-accounten, vil jeg da fortsatt få 300% xp sålenge jeg og han grouper? Er jo den 300% jeg er ute etter.. :p

Skrevet

Her er all infoen om Recruit-A-Friend systemet for World of Warcraft, både for Trail og Real Accounts :)

Recruit a Friend FAQ

Ang. ditt problem med Blood Elf, må det jo være at kontoen ikke er oppgradert til The Burning Crusade, siden du har installert spillet men fortsatt ikke kan lage den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...