Gå til innhold

Eit par spm angåande healer classes i aoc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1. Kvaslags klasse er sett på som den beste healeren

2. kvaslags addons er must have som healer i aoc

1. Er ingen healer som er best. Healerene er gode på hver sin måte.

2. Hva skal du med addons når nesten alle healsa er AoE Heals og fungerer som HoT?

Endret av Cerandin
Skrevet

1. Den beste healern blir sett på som å være PoM (det er faktisk det som er meninga også: "In Age of Conan: Hyborian Adventures, the Priest of Mitra is the primary healer in any group they might join. ") Bear Shaman er for øyeblikket minst like god healer (hvis man spiller bra) - men JEG tviler på at det kommer til å være sånn for alltid.

2. Du trenger ingen addon ville jeg tro, dersom du mener du trenger en, spør på dette forumet: http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=206

Jeg vil gjerne legge til at du kan godt spille hvem som helst healer og være meganyttig i gruppe - alt kommer rett og slett an på spillestilen din. Sånn som du høres ut når du spør om hvem som er best healer, så er det Priest of Mitra du ser etter.

Dersom det ikke er din stil - så går det jo an å levle opp med en annen healer. Dog, jeg tror ikke du blir skuffet over PoM ;)

Skrevet

Bare legg merke til at det tar noen levler før du kan begynne å gjøre noe særlig healing. De første levlene er litt dårlig, healing-vise.

Men ikke stress, det tar ikke lang tid å levle opp litt ;)

Kos deg som healer!

Skrevet
ToS blir da virkelig sett på som den svakere HEALEREN. Den har mer skade og barskere AoE, men blir ikke sett på som main healer slik jeg forstår det =)

F.eks:

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread...ighlight=healer

Som tidligere nevnt kan alle klassene være nyttig og bra - alt kommer an på DIN spillestil =)

PoM er jo best hvis du bare skal heale, men hvis du skal pvp'e littegrann, noe som nesten må skje når du spiller AoC, så er det letteid :/ Som conqueror oneshotter dem seg selv med repulse hvis jeg bruker Cunning Deflection, pga. deres sykt lave HP.

Skrevet
PoM er jo best hvis du bare skal heale, men hvis du skal pvp'e littegrann, noe som nesten må skje når du spiller AoC, så er det letteid :/ Som conqueror oneshotter dem seg selv med repulse hvis jeg bruker Cunning Deflection, pga. deres sykt lave HP.

Vil dog si at jeg ikke syns PoM er den beste healing classen, men men. Ville heller valgt Tempest of Set enn Priest of Mitra!

uhm?

Skrevet (endret)

Vil dog si at jeg ikke syns PoM er den beste healing classen, men men. Ville heller valgt Tempest of Set enn Priest of Mitra!

uhm?

Hvis du spiller AoC og klarer å unngå pvp, da er du god, som pom blir du som oftest "letteid" av alle andre klasser, mens som Tempest of Set har du faktisk stor sjanse til å overleve.

Edit:

The ToS also have better heals then PoM (feat) but either you have to be close all the time (SF etc) in order to use your dps or at max range to use your LS.

for pvp survivability though things change.a dead assassin deals less dmg than a living one. and a tos on your party tends to make people dead ,faster than a pom on your party does.
Endret av Cerandin
Skrevet

Men du snakker om Open-World PvP/ 1 on 1 PvP.

PoM er ikke knallert 1 on 1. Sånn er det bare. De tar som regel LANG tid å drepe - men det lønner seg å PvP'e i gruppe (les: Gruppe i Open-Word PvP. Aller helst gruppe i PvP Minigames).

I gruppe-PvP så bruker man Crowd Control og healing for å gjøre mest mulig nytte for seg =)

Skrevet (endret)

Joooda...

Men det er den vanligste måten en PoM spiller på i en relativt vanlig setting ^^

Det er ikke veldig ofte en PoM har rolle som DPS xD

Endret av Decree of Justice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...