- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg fikk en Steam gift og lurer på hvordan jeg skal "få " den..Fikk email fra Steam og der sto To receive your gift: ?ackgiftpass= Jeg trykte på den men det kom ingen ting opp! Kan dere hjelpe meg! Hvordan det så ut:'' Endret 15. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997
Belfez Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 prøv å trykk på receive gift for. vet ikke helt egentlig, ser litt bugga ut
Selvin_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Har du en steam account fra før? Sjekk om du har fått noe der i så fall
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 (endret) Har du en steam account fra før? Sjekk om du har fått noe der i så fall Jeg har S-A, men har ikke fått noe! Der står jo: To receive gift: -------- Endret 15. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997
Selvin_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Se litt lenger oppe på mailen du har fått, der står det "Recieve gift of" eller noe. Prøvd å klikke der når du er logget på Steam?
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Se litt lenger oppe på mailen du har fått, der står det "Recieve gift of" eller noe. Prøvd å klikke der når du er logget på Steam? Det er samme "linken"!
Selvin_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Da er det nesten så du burde maile Valve om problemet, eller sjekke supportsiden deres... EDIT: Hvis ikke så kan du si at han som har kjøpt gaven skal prøve å resende den direkte til Steam accounten din eller noe, og se om det fungerer. Endret 15. februar 2009 av Selvin
Sirius Cobra Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Først og fremst burde du kanskje se hvem som sendte den til deg? kjenner du personen?
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Først og fremst burde du kanskje se hvem som sendte den til deg? kjenner du personen? Ja, jeg kjenner han..Steam-gift Først og fremst burde du kanskje se hvem som sendte den til deg? kjenner du personen? Ja, jeg kjenner han..Steam-gift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå