Gå til innhold

"Kjør som administrator"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man på vista gjør slik at spill på en ikke-administrator bruker kan kjøres som administrator uten at man hele tiden må skrive passordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start menyen -> Kontrollpanel -> Skriv "brukerkontokontroll" i søkemenyen øverst til høyre -> Skru av brukerkontokontroll i resultatet som følger.

Om det er på engelsk, så heter brukerkontokontroll User Access Control om du ikke finner det ut selv.

Skrevet
Start menyen -> Kontrollpanel -> Skriv "brukerkontokontroll" i søkemenyen øverst til høyre -> Skru av brukerkontokontroll i resultatet som følger.

Om det er på engelsk, så heter brukerkontokontroll User Access Control om du ikke finner det ut selv.

Vil ikke dette gjøre at min bruker kan gå inn på admins bilder og dokumenter? Det er nemlig slik at jeg kun ønsker å kjøre Battlefield 2 som administrator.

Skrevet

Jeg vedder på at han bruker en skole pc, og ikke kan passordet på administrator;) Jeg har det samme problemt, men fikk admin rettigheter allikevel.

Skrevet
Jeg vedder på at han bruker en skole pc, og ikke kan passordet på administrator;) Jeg har det samme problemt, men fikk admin rettigheter allikevel.

Haha, på vår skole har ikke admin passord!

Skrevet

Vil ikke dette gjøre at min bruker kan gå inn på admins bilder og dokumenter? Det er nemlig slik at jeg kun ønsker å kjøre Battlefield 2 som administrator.

Det vil skru av slik at du ikke får opp meldingen om at du må taste inn passord og godkjenne enhver installering eller endring av div. innstillinger.

Desverre er det umulig å skru den av hvis du ikke har admin passordet.

Broren min hadde samme problemet, det finnes ingen magisk måte å komme unna dette om du sitter på en skole PC, annet enn at du kan spørre de som styrer nettverket på skolen din om admin passordet for å installere Opera, CCleaner eller andre programmer som ikke er regnet som spill.

Skrevet
Det er faktisk min fars pc :p , så ingen skole-pc her. Har prøvd å fjerne skrivebeskyttelsen til Battlefield 2 men funker ikke. :(

Spør faren din om admin passord, og etter det gjør du slik jeg beskrev i den første posten min i denne tråden. Da vil du ikke lenger få spørsmål hver gang du skal installere/endre noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...