Gå til innhold

Noen som spiller BF Vietnam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Battlefield Vietnam var og er kos. Skjønt, det er lenge siden jeg har spilt det nå. Digget å fly Huey-helikoptre med Flight of the Valkyries dundrende ut av høytalerne. ^^ Minner fra det spillet ja. Jeg ville nesten sagt at det var det beste i Battlefield-serien. 1942 var litt for åpent på mange av kartene til at det var noe gøy å være fotsoldat. I BF: Vietnam var det mye mer vegetasjon (naturlig nok), og mye artigere å løpe rundt som fotsoldat.

Skrevet
Battlefield Vietnam var og er kos. Skjønt, det er lenge siden jeg har spilt det nå. Digget å fly Huey-helikoptre med Flight of the Valkyries dundrende ut av høytalerne. ^^ Minner fra det spillet ja. Jeg ville nesten sagt at det var det beste i Battlefield-serien. 1942 var litt for åpent på mange av kartene til at det var noe gøy å være fotsoldat. I BF: Vietnam var det mye mer vegetasjon (naturlig nok), og mye artigere å løpe rundt som fotsoldat.

Er så innmari fett å se helikoptere i kamp så dundrer det "Somebody to love" utav dem! Epic! :)

Skrevet
Noen som kan linke til noen torrents? :) Har kjøpt det så har cd'keyen :)

Hvis du har kjøpt spillet kan du installere spillet ved hjelp av CD-ene du fikk med i spillcoveret. ;)

Minner også om retningslinjene:

Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.

Uavhengig om du har kjøpt spillet lovlig eller ikke, er det ikke lov å spørre om hjelp til å anskaffe piratversjoner av spill (iso/image-filer).

Snorre :)

Skrevet

Hvis du har kjøpt spillet kan du installere spillet ved hjelp av CD-ene du fikk med i spillcoveret. ;)

Han kan ha kjøpt CDkey elektronisk på CD-key sider som selger lovlige cdkeyer, uten spillet. Veit ikke ossen han skal få tak idet jeg da, må nesten låne det av noen?

Skrevet

Minner også om retningslinjene:

Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.

Uavhengig om du har kjøpt spillet lovlig eller ikke, er det ikke lov å spørre om hjelp til å anskaffe piratversjoner av spill (iso/image-filer).

Snorre :)

Ikke for å være frekk men hvis du har lest min første post har du lest at jeg har en gigantisk ripe på platen og dataen min klarer ikke å lese den :)

Skrevet

Og ikke for å være frekk jeg heller. Men det er altså likegyldig om du har spillet lovlig eller ikke. Linking til torrent-sider som hoster torrentfiler av piratkopier er ikke tillatt på forumet. Dersom en bruker lenker til en torrentside, som hoster torrentfiler for piratkopier, får alle brukerne på forumet tilgang til denne lenken. Vi har lav terskel for bidrag til piratkopiering på dette forumet, og derfor er det heller ikke lov å stille spørsmål eller poste innlegg som kan lede til piratkopiering. Hvis noen linker til piratkopi-torrents kan andre brukere bruke denne lenken til å skaffe seg piratkopien. Husk at Gamer.no er avhengig av anmeldereksemplar av spill fra spillutgivere, for å kunne drive siden sin. Spillutgivere er ikke glad i sider hvor brukerne fritt kan lenke til piratkopier av spill.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Denne tråden kan jo evt bli flyttet over til "Spille Sammen" delen av forumet.

Skrevet (endret)
Og ikke for å være frekk jeg heller. Men det er altså likegyldig om du har spillet lovlig eller ikke. Linking til torrent-sider som hoster torrentfiler av piratkopier er ikke tillatt på forumet. Dersom en bruker lenker til en torrentside, som hoster torrentfiler for piratkopier, får alle brukerne på forumet tilgang til denne lenken. Vi har lav terskel for bidrag til piratkopiering på dette forumet, og derfor er det heller ikke lov å stille spørsmål eller poste innlegg som kan lede til piratkopiering. Hvis noen linker til piratkopi-torrents kan andre brukere bruke denne lenken til å skaffe seg piratkopien. Husk at Gamer.no er avhengig av anmeldereksemplar av spill fra spillutgivere, for å kunne drive siden sin. Spillutgivere er ikke glad i sider hvor brukerne fritt kan lenke til piratkopier av spill.

Ah, nå forstår jeg :p Ok beklager :)

Edit: Skriveleif

Endret av Jmk93
Skrevet

Husker de episke stundene med venner på enten LAN eller Online battles, hvor man enten tok helikopter eller fly... og kom flygende i full fart med Surfin Bird, War! eller All you need is love :D

Dette gjorde selvsagt at det ble en del kolisjoner, og varseltegnet var når du hørte musikken komme nærmere, nærmere og BAM!

Savner litt Vietnam, var et genialt spill... men manglet litt Singleplayeraction som i BF 1942 synes jeg... ble liksom litt for mye Multiplayer only.

Spiller det dessverre ikke nå lengre da, vet ikke hvor det er... så du blir nok ikke se Nesumar komme flygende forbi deg med musikken på full volum :)

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Finnes dette i noen butikker?

har rotet bort coveret mitt, så cdkey er borte :(

edit: fant det på gamezone.no

bestilt :D

Endret av Hofer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...