lrims Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Har plutselig nå fått et lite problem. Mens jeg spiller Cod4 for tida har spillet det med å plutselig bli svart i rundt 5+ sekunder og så komme tilbake, eller avslutte seg selv. De gangene spillet avslutter for jeg beskjed om at skjermdriver x har sluttet å virke, og vil bli gjenopprettet. Har ikke testet andre spill grundig, så kan hende dette ikke har noe med Cod4 å gjøre. Senere da jeg prøvde Age of Conan, hadde jeg problemer da også(ekstrem lagg igjennom alle klipp før spillet og ved loginscreen, samt ingame. Vet ikke om disse to problemene har noe til felles, men håper på svar :unsure: På forhånd, takk :rolleyes:
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Høres ut som det er grafikkkortet som det er noe galt med. Kanskje overoppheting, eller driverfeil? Få støv og hybelkaniner ut av vifta hvis du ikke har gjort det, kan hende kortet får for lite kjøling. Nesumar
lrims Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ja har hatt en ødelagt vifte i en stund nå, men regner med at de andre jeg har holder det kjølig der. Skal ta en ordentlig sjekk nedi der så får vi se.. Endret 10. februar 2009 av Nacky
VIGGO123 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hvis vifta er ødelagt er det ikke rart at spillene lagger. kortet blir jo altfor varmt! Og det er ikke mulig for viftene i kabinettet å holde kortet kjølig. Rart at ikke kortet har sagt takk og farvel... Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en ny vifte så fort som mulig, og ungått å spille krevende spill inntil du fikk den. Hvis ikke er det mest sannsynlig at du må punge ut for et nytt grafikkkort. Endret 11. februar 2009 av VIGGO123
lrims Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Skrevet 12. februar 2009 Har fem vifter og den ene har brekt. Skal bestille enda en, men regner med at fire ekstra vifter holder kortet fra å død ut
VIGGO123 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Men det er vifta på skjermkortet som er ødelagt eller? Det hjelper faktisk ikke så veldig mye med de andre viftene i kabinettet. Jeg vil anbefale deg å laste den speedfan, for å sjekke temperaturen på kortet. Det er vanligvis ikke bra for kortet hvis det ligger på over 80*C Endret 12. februar 2009 av VIGGO123
lrims Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Jeg mente i hovedsak de andre viftene. Ser ut til at vifta i skjermkortet fungerer, men tar forsatt en sjekk.. :rolleyes:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå