razh0r Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Heisann! Det har seg slik at jeg prøvde et spill for _veldig_ lenge siden. Skriver her ned det jeg husker fra spillet. Man spilte en karakter som beveget seg inne i et slott(?). Jeg tror hovedpoenget var å stikke av fra dette stedet. Om man skulle åpne dører o.l måtte man skrive "Open Door" f.eks, selv om det var et "pek-og-klikk"-spill. Husker alltid at jeg døde da jeg skulle bevege med ned fra slottet. Var et slags fjell, med en smal vei nedover. Ca. halvveis nedover kom det alltid en heks(?) og drepte meg. Har prøvd å illustrert et bilde hvordan det så ut på utsiden. Det var ca. slikt perspektivet var, although mine paintskills suger. Jeg må bare finne ut hva det het, har hatt lyst å spille det igjen lenge! Håper noen kan hjelpe! edit: Veien ned fra slottet/huset var lengre, og beveget seg mer krokete nedover. edit2: Grafikken lignet på noe ala [dette]. Endret 4. februar 2009 av razh0r
-ErlendA- Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kings's Quest 3 tror eg det er. Husker den veldig godt Edit: Jepp, King's Quest 3. Det finnes en "mod" et eller annet sted som eg spilte med. Da får du bedre grafikk. Edit 2: King's Quest 3 Endret 4. februar 2009 av ErlendA
razh0r Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 (endret) Takker for svar! Jeg satt faktisk å så på screenshots av det på Abandonia! Skal sjekke om dette er det jeg hadde spilt! edit: Åjada, det var dette spillet! ohjoy! For de som vil se hvordan det ser ut er det bare å sjekke denne videoen: http://youtube.com/watch?v=07SPxyr4_Uo Endret 4. februar 2009 av razh0r
Ozelot Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tror jeg hadde gått gal av den crappy musikken ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå