Gå til innhold

NORSK Age of Conan Guild ~Norske Folk~

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

~Norske Folk~

Norske folk er et Casual guild som holder til på Fury PvP server. Vi ønsker flere til å bidra i våre blodige kamper i Hyboria.

Norske Folk tilbyr:

- Tilgang til Ventrilo server

- Tilgang til webside med raidplanlegger

- Tilgang til Guild by, Tier 3 under oppbygging nå

- Tilgang til å delta på raids med oss

- Ingen skatt, det er frivillig å donere

- Egen guild "bot"

Med Norske Folk får du:

- Delta i raids

- Delta i instacer

- Gruppe questing

- PvP

- Trivelig stemning gjennom ingame chat og Ventrilo

Norske Folk ønsker:

- Aktive og hyggelige mennesker

- At du har Ventrilo installert (ihvertfall for å lytte i raids osv, vi hjelper deg med oppsett ved behov)

Ønsker du å bli medlem av Norske Folk send meg en privat melding her eller ingame (navnet mitt er "Thormodir" eller "Darkzona")

Besøk gjerne websiden vår for mer info-> www.aocnorskefolk.com

Du kan også be om guildinvite derfra ved å registrere deg i forumet og be om det i riktig forum.

Velkommen til HYBORIA og Norske Folk!

Endret av tormi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe!

Vi kuler an litt med Battlekeep. Vi er jo litt Casual da så blir litt stress å ha hele guildet klart for å bli angrepet hele tiden :)

Hehe okei :) Er med i futilez, så skal ha en hyggelig tone med dere, hvis det er greit :) Kjenner forresten hermanz i guildet :)

Skrevet
Så ut som alliansen gikk i dass etter merges gitt. Altså med The Covenant of Mor`Di.

Var synd.

Vi kunne ikke akseptere vilkårene for merge derfor gikk det scheiss. Men vi er blitt store no og tilbyr alle aspekter med spillet. Det er kanon kjekt for tiden, om man ser bort ifra den litt overdrevne gankingen som pågår :)

Idag opplevde jeg faktisk å bli ganket av folk med høyere level, for så å bli slengt huden full. Da jeg svarte (en eller annen på engelsk) var det en nordmann i gruppen hans som fortsatte å slenge drit til meg. Da ble jeg rett og slett skremt over nivået på enkelte spillere. Men det er første gang jeg har opplevd noe SÅÅ håpløst må jeg si.

Skrevet

hmm virker spennende dette, sjekket ut AOC igjen i går og fikk lyst til å spille, var ikke i guildet mitt lengre, Ragnarok gitt på fury, så da får jeg se etter ett nytt guild. Rakk bare å bli 61 før jeg sluttet for en 4 mnds tid siden... men går vel?:p

Skrevet
hmm virker spennende dette, sjekket ut AOC igjen i går og fikk lyst til å spille, var ikke i guildet mitt lengre, Ragnarok gitt på fury, så da får jeg se etter ett nytt guild. Rakk bare å bli 61 før jeg sluttet for en 4 mnds tid siden... men går vel?:p

Vi også er på Fury da, så hvorfor ikke følge etter? Hvilken server er du på da?

Skrevet

Haha, Futilez lever enda ja ^^

Husker jeg hadde mye gøy med dere, var selv med i DDi når de var på "topp" var også med i nidvardir på et tidspunkt, men det var greit oppskrytt. :p

Skrevet
Haha, Futilez lever enda ja ^^

Husker jeg hadde mye gøy med dere, var selv med i DDi når de var på "topp" var også med i nidvardir på et tidspunkt, men det var greit oppskrytt. :p

Hehe :) Vi er vell en av de beste pvp guildene på Fury nå :)

Skrevet

Angående Futilez så har jeg vel blitt rævganket et utall ganger av dere. Dere spiller ihvertfall ikke alltid særlig fair! :)

Når det er sagt så er også Norske Folk igang med litt mer organisert PvP spilling. Men vi driver ikke BARE med dette :)

Skrevet
Angående Futilez så har jeg vel blitt rævganket et utall ganger av dere. Dere spiller ihvertfall ikke alltid særlig fair! :)

Hehe, skal ikke legge skjul på at vi er noen av serverns verste rævhål nei :p Nåja, så vil jeg dog si at vi er bedre enn Afternoon Delight :)

Skrevet

Hehe, skal ikke legge skjul på at vi er noen av serverns verste rævhål nei :p Nåja, så vil jeg dog si at vi er bedre enn Afternoon Delight :)

Den kan jeg faktsisk støtte deg i. Et rævhål som innrømmer det er sjelfen kost :) Respekt til deg for det :)

Hvordan er demografien i guildet?

Demografien ja. Den er godt spredd fra 18 ca til ihvertfall 52. Vil vel si de fleste ligger på rundt 30 men er variert og vi har faktisk opptil flere jenter/kvinnfolk i guildet også. Det er kjekt!

Skrevet

Hei!

Jeg spilte mye for ett halvt år siden, aktiverte accounten min igjen igår og startet nå nettopp å spille igjen med en kamerat... lurte på om dere har lust på 2 nye =)

Hvis dere/du lurer på no så bare send en mail eller no ;) er ikke vanskelige jeg =)

BM

Skrevet (endret)

Vurderer så smått å prøve meg på AoC igjen. Får se om jeg tar det til helgen. I så fall kan det tenkes at jeg starter en ny Assassin på Fury. (har en Assassin på level ~65 fra release på en annen server, samt en del andre chars rundt den levelen, men vil gjerne oppleve alt som har kommet i det siste halvåret med patcher)

I så fall kommer jeg vel til å forsøke meg på en tråd i guildforumet deres. Så: Keep an eye out on the eve of friday. ;)

Har dere noen minimum level requirement?

EDIT: Hadde chars på soulstorm, som nå tydeligvis er en del av Fury. Men vil tro jeg skal begynne på nytt uansett.

Endret av Shabador

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...