DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Er masse wrestling som er gøy å se på, men liker ikke helt de Amerikanske. De utenlandske som Japanske og Brazilianske er dødstidige.
Hatemaker Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Personlig har jeg trent 6 år med kampsport. Det ble vel kalt karate på stevner osv. men vi lærte endel teknikker fra andre stilarter på trenningene. Nå har jeg hatt en 3 års pause, ettersom jeg flyttet og ikke orket å begynne på nytt.. Men jeg har endlig klart å starte opp igjen. Denne gangen valgte jeg Krav Maga som virker som et mye, mye mer interssant selvforsvarssystem. Ettersom jeg er mye mer interessert i kampsport som trening og selvforsvar, tror jeg Krav Maga var et godt valg for meg. Ettersom det ikke ser ut til å fokusere så mye på stevner og mesterskap som mange andre kampsporter.
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Driver med Muay Thai her Er det eneste alternativet som er her i byen jeg bor, men det er like greit sikkert det jeg hadde gått uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå