moridin_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har en lvl 63 hunter med BM specc. Kunne noen sende meg en bra build som ikke var BM ? BM suger ganske hardt atm, etter WOTLK .. Kjører 7/57/7 for øyeblikket som raid/instance-spec, og 54/17/0 (skal nok forandres litt på til enten 51/15/5 eller 53/18 sånn omtrentlig) som solo-spec. BM er forøvrig akkurat buffet en del, så at det suger er jeg ikke enig i
aril_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Jeg har rollet en ny hunter, den femte i rekken. Fra tidligere har jeg en lvl80, 66, 60 og 33. Denne siste er for øyeblikket på lvl55. "The Green Drake" er en quest med veldig bra rewards for en hunter på nettopp dette level, men problemet er at det er omtrent komplett umulig å samle sammen en gruppe for å hjelpe meg. Den involverer nemlig en tur til "Temple of Atal'Hakkar" og jeg tror ikke jeg er kapabel til å gjøre denne questen alene. Jeg kjenner imidlertid en lvl61 Mage som er villig å hjelpe til med det meste, men for å "speede" opp ting betraktelig, hadde jeg tenkt meg følgende: 1. Jeg logger på med min lvl80 Hunter. 2. Magen inviterer meg i en gruppe. 3. Vi drar så til instancen og rydder veg helt frem til dragene. 4. Jeg forlater gruppen og logger av min lvl80 Hunter. 5. Jeg logger på med min lvl55 Hunter. 6. Magen inviterer meg. 7. Jeg entrer instancen og møter den ventende Magen som så hjelper meg. Vil dette funke? Er det mulig å gjøre det på denne måten?
aril_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har aldri vært noen stor tilhenger av "gønnere" i WoW, først og fremst pga. lyden. Nå har jeg installert "Gun Silencer/Suppressor" - en mod av Talizman, hvilket gjør det hele langt mere behagelig. Jeg har imidlertid lagt merke til at lydene er noe inkonsistent. Noen ganger er de slik jeg antar de skal være (et skarpt dempet smell - som lyden fra et gevær med lyddemper), mens de noen ganger er mer "poffete". Er dette "normalt"...eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå