Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på en ting, i hele kveld har jeg blitt drept av andre selv om jeg bruke sabatour badget.. Funker det ikke eller? Eller er det slik at det blir borte om jeg beveger på meg?

Skrevet (endret)

Si viss dem har laget en squad med 4 stk, så ser dem du som løper der å jager helghastene med sabotørbadgen, da har dem oppdaget deg, eller viss dem kommer nærme nok deg så klarer dem å se at det er en "undercover" :p

Jeg har blitt mer oppmerksom når det gjelder sabotører kan man si :)

Og viss du har et nick som er i motstanderen sin squad da har du blitt oppdaget :D

Endret av Toman85
Skrevet (endret)

Ok, det forklarer en del :p Men en annen ting, går det ikke ann og Zoome med sniperen? Får kun 2x Zoom..

Edit: Jeg har sniper badge ja..

Endret av Bare Ban
Skrevet

Når du skal zoome inn til 5x da må du gjør alt det med sniperbadgen, drepe 5 med cloack og totalt 10 drepte med sniperen. Viss du har gjort dette så skal du bruke opp-pilen på D-paden for å zoome inn :p

Skrevet

Logget på for noen dager siden og hadde ikke spilt killzone på LENGE, så fikk jeg plutselig et trofe. Krigsgud trofeet

Wargod Ribbon

Acquire all remaining medals

Hva har jeg gjort for å få det? Tror det er bug for jeg har ikke mange medaljer...

Skrevet (endret)

Kom det en update i går for å fjerne buggen?? Fikk nemlig ingen trophie når jeg logget inn i går...

Endret av Paisley
Skrevet
Man kan betale med visa over PSN?

Jepps

Mye enklere betalingmåte en andre plasser fordi det står for eks 45nok for KZ2 mappacken og det blir trukket fra Visa den summen du kjøper ting for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...