Gå til innhold

Bilder forsvinner fra galleriet hele tiden (Desire Z)


Anbefalte innlegg

Har hatt en Desire Z en periode nå, og har funnet et veldig irriterende moment.

 

Når jeg tar et bilde med kameraet og det legger seg i galleriet, så forsvinner det helt random. Og kommer ikke tilbake med mindre jeg bruker appen SDRescan, da kommer det tilbake i ca 24 timer, før det forsvinner igjen.

 

Det dukker også opp bilder i galleriet som ikke kan vises (grått med bilde av SD-kort med et utropstegn på).

 

Selv om jeg sletter disse bildene, så kommer de tilbake.

 

Samme med "Nedlastinger". Dukker opp masse greier der hele tiden, noen kan vises, andre ikke.

 

Sletter jeg de, kommer de tilbake.

 

 

Dette begynner å bli veldig irriterende, da jeg ikke finner bildene jeg trenger, uten å ta en rescan, noe som er totalt unødvendig.

 

 

Har lest om flere med samme problem, men har ikke sett noen løsning.

 

Edit: Dette gjelder kun bilder tatt med kameraet, bilder jeg har overført fra eldre telefoner skjer det ikke noe tull med.

Endret av Roundsound
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever samme problem, har tatt noen bilder som plutselig forsvant fra galleriet.

Når jeg kjører SDRescan kommer de tilbake.

 

Håper noen vet løsning på dette

 

 

Har hatt en Desire Z en periode nå, og har funnet et veldig irriterende moment.

 

Når jeg tar et bilde med kameraet og det legger seg i galleriet, så forsvinner det helt random. Og kommer ikke tilbake med mindre jeg bruker appen SDRescan, da kommer det tilbake i ca 24 timer, før det forsvinner igjen.

 

Det dukker også opp bilder i galleriet som ikke kan vises (grått med bilde av SD-kort med et utropstegn på).

 

Selv om jeg sletter disse bildene, så kommer de tilbake.

 

Samme med "Nedlastinger". Dukker opp masse greier der hele tiden, noen kan vises, andre ikke.

 

Sletter jeg de, kommer de tilbake.

 

 

Dette begynner å bli veldig irriterende, da jeg ikke finner bildene jeg trenger, uten å ta en rescan, noe som er totalt unødvendig.

 

 

Har lest om flere med samme problem, men har ikke sett noen løsning.

 

Edit: Dette gjelder kun bilder tatt med kameraet, bilder jeg har overført fra eldre telefoner skjer det ikke noe tull med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...