Kristian L Skrevet 8. april 2011 Skrevet 8. april 2011 Dette er min første youtube montage... Takker for positive tilbakemeldinger
Complain Skrevet 8. april 2011 Skrevet 8. april 2011 Svært bra kvalitiet og grei editing. Du kunne kanskje valgt noe mer passende musikk. Ble en smule langdrygt, da spesielt fordi det ikke var noe high-skilled materiale involvert. Men hey, hva kan man forvente når det spilles FPS på konsoll? Det virker lovende, så med litt mer kreativitet innenfor editing og litt mer imponerende klipp her og der, så blir det knallbra. Et tips er at du for eksempel kan prøve å recorde litt av alt. F.eks at du skyter ned et helikopter med en tanks, sniping på utrolig lang avstand, trippel+ kill med forskjellige våpen(granat inkl.), og ellers litt mer oppsiktsvekkende hendelser. Men for all del, veldig bra for din første montage!
Kristian L Skrevet 8. april 2011 Forfatter Skrevet 8. april 2011 takk for positiv kritikk å ser den med mer varierte klipp da .. men liksom mer high skillede ting... å raide ett hus å defende det fra 6 folk er ikke bra nok til å bli såkalt high skilled? .. ååå i sitte i en tanks å lete etter heli kills er vel neppe artig å se på men liksom... greit .. men skjønner ikke den med high skill å sniper er SKIKKELI bortkasta på bad company 2 det er for lett..... å du ser at jeg får opp i 6-7 kills før jeg dør.. HVER gang er det sånn faktisk men ja ok.
Complain Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Ikke for å være kjepphøy, men det du tok med i filmen kan jeg lett klare i halvsøvne. Det er nok ikke så lett å få 600-700 i marksman-score, i hvertfall ikke på PC(vet ikke helt hvordan det er på konsoll). Det er heller ikke så lett å skyte ned et helikopter som kommer rasende forbi i full fart, med en tanks. Ta ut 2-3 tanks og et helikopter eller to i samme snutt, så har du noe å gå på. Å raide et hus og defende det fra 6 folk er langt ifra high-skilled. Jeg har defendet et hus på Arica Harbor fra 20-25 stk og en tanks uten at det var en bemerkningsverdig utfordring, og jeg kan vel ikke kalles high-skilled heller(over mid- men like under high-skilled). Uansett, fin montage for å være den første. Prøv å få med litt ekstraordinært i den andre!
Kristian L Skrevet 11. april 2011 Forfatter Skrevet 11. april 2011 hahhahahhah okeei sniping er for lows.. dette er konsoll playstation 3, det er vanskeligere og spille enn på pc, vanskeligere å styre og sniping / camp!.. å hvordan i helvette klarte du det når det bare er 16 stk på hvert lag på CQ i bc2?.. du får meg til og flir HØYT med skrytkommentarene dine, greit at du ikke prøver å være kjepphøy.. men du er det.
Complain Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Har du hørt om respawn? Idiot, tenk litt før du svarer. Prøver som sagt ikke å være kjepphøy, men samtidig prøver jeg å gi deg noen klare eksempel. BC2 på konsoll/PS3 er helt sinnsykt lett. Alt går relativt sakte i forskjell på pc, og auto-aim gjør at man kan sikte så og si hvor som helst og få et headshot. Jeg har BC2 på både PS3 og PC. Jeg har kanskje spilt 15 timer på PS3 og 1000 timer på PC, men likevel gjør jeg det bedre på PS3. Det burde si deg noe? Uansett, lite vits i å krangle over dette. Kom med noe med spektakulært og mer high-skilled, så skal jeg se montagene dine; ellers kunne jeg ikke gitt mer faen.
Kristian L Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Hahahahhahahahha.. du er og blir en taper, ok. Har skrudd av auto aim pga. det var irriterende og har du virkelig ikke noe positivt å si så "kunne jeg ikke gitt mer faen."
snitch Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Hahahahhahahahha.. du er og blir en taper, ok. Har skrudd av auto aim pga. det var irriterende og har du virkelig ikke noe positivt å si så "kunne jeg ikke gitt mer faen." Haha, hør på deg Webb... Han gir deg kritikk og hvordan tar du det imot. HAn kommer med noen greie tips og jeg lover deg, pc er waaaay hardere enn ps3. Han kom jo faktisk med positive ting også, og hvis du ikke vil motta kritikk, kommer du aldri til å bli bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå