storekim Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Er det noen som vet om SPill som handler om gladiator? altså ranking og slossing i arena osv. bare lurer om noen vet om noen spill. Skriv alle spilla dere vet om som er innafor det jeg prøver å skive Tusen takk Folkens
nolongeravailable Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93
cowboy bob Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Er det noen som vet om SPill som handler om gladiator? altså ranking og slossing i arena osv. bare lurer om noen vet om noen spill. Skriv alle spilla dere vet om som er innafor det jeg prøver å skive Tusen takk Folkens Arena sånn som i wow eller? I så fall kan vel kanskje Bloodline champions være noe, men det er ikke akkurat arena i Roma for å si det sånn.
storekim Skrevet 6. april 2011 Forfatter Skrevet 6. april 2011 Er det noen som vet om SPill som handler om gladiator? altså ranking og slossing i arena osv. bare lurer om noen vet om noen spill. Skriv alle spilla dere vet om som er innafor det jeg prøver å skive Tusen takk Folkens Arena sånn som i wow eller? I så fall kan vel kanskje Bloodline champions være noe, men det er ikke akkurat arena i Roma for å si det sånn. jeg har jo så lyst å spille noen arena spill altså fighting i arena. jeg gjør det på wow men har sett serien spartacus alle episodene flere ganger, så dere kjønner kanskje ossen spill jeg mener men takk skal se om jeg får tak i Bloodline champions Vet ikke om noen som handler om gladiatorer. men du har muligheter for å sloss i arena som gladiator i tes 4 oblivion. og så er det en arena du slåss en del i på fable the lost chapters. og på mount & blade er det også arenaer du kan sloss i:) håper et av disse funker for deg x) hehe tusen takk lasta ned demo av mount & blade skal teste det litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå