Gå til innhold

PS3 YLOD etter 1 mnd.


schpa

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

For rundt 2 mnder siden sendte jeg inn en 60gb PS3(den med PS2 støtte) og fikk 1 mnd senere en en prikklik maskin, helt ny. Nå har også denne strøket med, i form av YLOD. Spørsmålet mitt er om jeg som forbruker har krav på og bare få en ny over disken, eller om jeg er nødt til å vente enda en mnd på å få en ny(for nordisk film tar seg aldri til bryet å reparere etter hva jeg har hørt). Blir jo litt for dumt hvis jeg sitter uten konsoll i 2 av 3 mnder ;P

 

Schpa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer vel ann på butikken, hvis de har ps3 på lager så kan du høre om de er villig til å gå med på det (tror ikke du har krav, må du vente så må du vente).

Når jeg leverte min på rep (2 ganger), så hadde de ikke på lager, så måtte jeg vente 3 uker fra det ble sendt til nordisk film, og tilbake. Så 2-3 mnd er vel kanskje å dra den litt langt.

PS: Har merka det er litt dårlig kvalitet på de "feite" ps3 nordisk film har, har fått tilbake maskiner som bråker sinnsykt etter noe spilling. Nå sier du at den også varte 1mnd. De gamle maskinene var best og de med slim mener jeg da.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg tatt kontakt med 2 forskjellige Expert-butikker i tillegg til Nordisk Film angående saken og jeg får bare vite at jeg kun har krav om ny PS3 etter tredje gang, ellers vil det bare bli ordinær rutine. Så jeg får vel gjøre som du sier og forklare situasjonen min og håpe at de er så medvillige at jeg får en ny, men mest sannsynligvis får jeg bare smøre meg med tålmodighet igjen =/

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg tatt kontakt med 2 forskjellige Expert-butikker i tillegg til Nordisk Film angående saken og jeg får bare vite at jeg kun har krav om ny PS3 etter tredje gang, ellers vil det bare bli ordinær rutine. Så jeg får vel gjøre som du sier og forklare situasjonen min og håpe at de er så medvillige at jeg får en ny, men mest sannsynligvis får jeg bare smøre meg med tålmodighet igjen =/

 

Jeg var igjennom 4 reparerte 60GB maskiner før jeg omsider fikk en helt ny slim. 1 gang for støy, 3 ganger for YLOD, så stemmer nok det at du må ha fått samme feil 3 ganger før du har krav på ny maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...