Betenkt Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 (endret) Hei. I dag når jeg skulle skru på datamaskinen fikk jeg følgende feilmelding: USB Device Over Current Status Detected. Shutting down in 15 seconds. Så jeg fikk opp maskina og fant ut, etter mye om og men, at den ene USB-huben i front ikke ville spille på lag med hovedkortet. Koblet den ut og maskina var ok og skrudde seg ikke av, men jeg fikk en ny feilmelding: Chassis intruded. System halted! Specs: Kabinett: CoolerMaster HAF 932 HK: Asus P6T Deluxe V2 CPU: Intel Quad Core i7-950 CPU-kjøler: Noctua NH-D14 RAM: Corsair XMS3 DD3 3x2GB GPU: Et ATI PowerColor HD6970 og et ATI HIS Radeon 4870 1GB Lydkort: Creative X-fi XtremeGamer PSU: Tagan 880W Jeg har prøvd å finne ut om det er en jumper som ikke er på plass el. både i manualen og på nett, men finner ikke noe. Under jumpers i manualen står det bare om hvordan man resetter de forskjellige delene av BIOS. Noen ideér? Ganske frustrert her! På forhånd takk. Endret 3. april 2011 av Webmaster Esso
-alias- Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Du kan slå av funksjonen som overvåker inntrenging i kabinettet i bios. Hvis du ser i manualen så finner du det ut.
Betenkt Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Du kan slå av funksjonen som overvåker inntrenging i kabinettet i bios. Hvis du ser i manualen så finner du det ut. Problemet er da at jeg ikke kommer inn i BIOS.
3rd_SQD Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Jeg har prøvd å finne ut om det er en jumper som ikke er på plass el. både i manualen og på nett, men finner ikke noe. Under jumpers i manualen står det bare om hvordan man resetter de forskjellige delene av BIOS. Noen ideér? Ganske frustrert her! På forhånd takk. Er denne jumperen borte? Se side 2-35 i manualen.
Betenkt Skrevet 4. april 2011 Forfatter Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg har prøvd å finne ut om det er en jumper som ikke er på plass el. både i manualen og på nett, men finner ikke noe. Under jumpers i manualen står det bare om hvordan man resetter de forskjellige delene av BIOS. Noen ideér? Ganske frustrert her! På forhånd takk. Er denne jumperen borte? Se side 2-35 i manualen. Så på feil side i manualen, doh. Men mener jeg satte den på plass, men skal ta en titt igjen. Løser seg nok nå! =) Tusen takk! Endret 4. april 2011 av Webmaster Esso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå