Gå til innhold

Mobiltelefon til 8 åring 750-1250 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Noen som har tips om en telefon til en 8 år gammel jente. Pris 750-1250 kr.

 

*enkel å bruke

*tåler litt

*gjærne touch skjerm.

Hei! Jeg tenker hun også tross alt er ute etter litt underholdning? Man skal jo ikke undervurdere en 8åring. Jeg ville faktisk lagt til 150kr, da er det STOOOR forskjell på hva du sitter igjen med :) Her en noen GODE alternativer til en "rimelig" pris! Begge disse telefonene har android, noe som gjør de til et "underholdningssenter" med flere tusenvis av spill etc å velge. Her er de: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/LGP350SILVER/lg-optimus-me-p350-solv VELDIG mye mobil for pengene. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/HUAWEIU8150/huawei-u8150-ideos Veldig fresh telefonen med ca de samme egenskapene. Ville kanskje valgt sistnevnte på grunn av et kult utsende. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal anskaffe en mobil med trykkskjerm så tror jeg nok det er lurest å holde seg unna mobiler med android, tatt i betraktning brukerens unge alder.

 

Det finnes en rekke gode og rimelige touchmobiler, f.eks. LG T320 Cookie samt den rimeligere og enklere LG T300 Cookie Lite. Eller du kan f.eks. vurdere Samsung Star S5230. Alle disse er rimelige og gode mobiler som ikke krever all verdens kunnskaper.

Lenke til kommentar

Hvis du skal anskaffe en mobil med trykkskjerm så tror jeg nok det er lurest å holde seg unna mobiler med android, tatt i betraktning brukerens unge alder.

 

Det finnes en rekke gode og rimelige touchmobiler, f.eks. LG T320 Cookie samt den rimeligere og enklere LG T300 Cookie Lite. Eller du kan f.eks. vurdere Samsung Star S5230. Alle disse er rimelige og gode mobiler som ikke krever all verdens kunnskaper.

Du kan ikke en manskit du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du skal anskaffe en mobil med trykkskjerm så tror jeg nok det er lurest å holde seg unna mobiler med android, tatt i betraktning brukerens unge alder.

 

Du skal ikke undervurdere en 8-åring, og Android er dessuten veldig enkelt og greit. Velg Android, TS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...