cossiemk1 Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 (endret) men, er slik rund tine til sikringen. skal jeg skru ut det lokket på siden mot batteri eller forsterker? Det spiller ingen rolle, bare skru ut den sikringen du.... jizzes, bruke 14 dager på å få ut en sikring. DET SKJER IKKE NOE FARLIG!! Bare pass på at plussledningen fra batteriet ikke kommer borti jord Endret 3. april 2011 av cossiemk1
kotox Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 hehe. ja vet! bare redd for å gjøre noe galt...hvordan ser sikringen ut egentlig, skrur av lokket mot forsterker, holder det, eller må sikringen tas ut? aner ikke hvordan det ser ut, derfor jeg spør mye
cossiemk1 Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 hehe. ja vet! bare redd for å gjøre noe galt...hvordan ser sikringen ut egentlig, skrur av lokket mot forsterker, holder det, eller må sikringen tas ut? aner ikke hvordan det ser ut, derfor jeg spør mye Hvis du tar av lokket på ene siden, og drar ledningen ut, slik at du fysisk står med 2 deler, så holder det ja.... Har lagt med bilde av en sikring, og en sikringsholder. Har også markert med rødt hvor sikringen skal sitte i holderen
kotox Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 aha. så skrur av ene enden of drar bare da altså, må ikke fysisk ta på sikringen? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå