Gå til innhold

[PC] Ute etter en erfaren Minecraft administrator.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er da ute etter en minecraft administrator som har en erfaring med dette fra før(Hvordan java fungerer, og må kunne bruke Windows 2008).

 

Serveren jeg har er ganske ny, med ca 30 aktive spillere.

 

Server spesifikasjoner:

 

AMD Athlon™ II Quad-Core

12 GB DDR3-RAM

2x 1,500 GB SATA II-HDD

100Mbit internett connection

Windows server 2008 r2

Lokalisert i tyskland

 

Jeg har allerede 2 medlemmer som kommer til å hjelpe meg med betalingen for denne serveren, dermed vil jeg ikke kreve noe penger for den som vil ta på seg jobben som admin. Med utgangspunktet at han/hun er dyktig i hva han/hun driver med.

 

Serveren kan også bli brukt som en felles ftp server, sette opp andre servere, eller hva enn vi måtte ønske(Dette er selvfølgelig noe vi diskuterer sammen).

 

Krav jeg stiller til deg:

 

- Voksen og seriøs

- Har gjort dette før, vet hvordan minecraft og java fungerer.

- Må selv spille på serveren

- Bli medlem av et forum som jeg kommer innpå senere.

- Trenger ikke å betale noe for dette.

 

Hvis du mener dette er noe for deg, gi meg en melding! :)

 

----------------------------------------------------------------------

 

Mens jeg først er her, så kan jeg også nevne at jeg er ute etter flere spillere. Den ble først oppsatt som en server til et forum jeg er medlem av, men siden vi syntes det er koselig å kunne ha et enda større samfunn på den, så skal jeg gjerne ha inn en 30 spillere til foreløpig.

 

Spesifikasjonene på serveren står ovenfor, den er oppe 24/7. Og det er en SMP server(Med PvP oppe, men folk går ikke rundt å dreper hverandre hele tiden, men har det morsomt fra tid til annen).

 

Det handler om å mine alt selv, og være med på å bygge byer eller hva enn fantasien måtte sette inn(Standard for alle servere).

 

Krav jeg stiller til deg som spiller:

 

-Vær seriøs, ikke løp rundt å ødelegg for alle andre.

-Ha det morsomt, knytt kjennskap. Start opp samarbeid.

-Dette er en internasjonal server, så du må kunne engelsk

 

-----------------------

 

Mods som jeg kjører akkurat nå:

MultiWorld - Har tre worlds på serveren akkurat nå. Northland, Southland og Netherland.

 

Craftbook - Muligheten til å gjøre alt, lage boosters, gates, bruer, feller av alle mulige slag.

 

iConomy/iConomyChestShop/iMonster - Kjører iConomy på denne serveren, der du får penger av å drepe monstre og kan selge alt det du vil i butikker som vi har satt opp(Eller sette opp din egen selv).

 

BackToBody - Hvis/-og når du dør, kan du bruke /btb, for å komme deg tilbake så raskt som mulig å loote det du mistet. P.S: Ikke lurt å bruke om du falt i lava.

 

mcMMO - Dette er en mod som gjør at du kan skille opp alle toolsa i spillet, som vil gjøre deg sterkere og gi deg fordeler etterhvert.

 

-----------------------

 

Når du først logger på denne serveren er du satt opp som gjest, uten muligheter til å kunne bygge/ødelegge noenting. Dermed må du gi lyd fra deg til meg, sånn at jeg kan legge deg til som medlem.

 

Dette kan du gjøre her i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også understrekt det at den serveren kan brukes til mye annet utenom minecraft også. Og med de spesifikasjonene den har, så er ikke serveren gratis å opprettholde.

 

Når du får serveren til å fungerer akkurat som den er, så er det langt ifra mye jobb som trengs. Eneste er å sørge for at den faktisk er oppe å går.(Dette sammen med 2 andre admins, noe som gjør det til en svært lett jobb i utgangspunktet).

 

Regner med at du ikke har vært administrator selv, siden du ser på dette som en "jobb". Der jeg ser på det mer som en hobby på fritiden. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...