Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Korsrygg plager

Tommyeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages med smerte i korsryggen, ved spessielle bevegelser er det ekstra vondt. Bare på en side i ryggen nederst.

Har vært plaget i 3mnd, er ikke det litt lenge bare til å være muskelplager?

Noen med ryggerfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble uvenn med dama og måtte ligge på en madrass i en måneds tid. Etter første uka fikk jeg korsrygg plager.

Vi ble venner igjen, og jeg fikk lov til å ligge i dobbeltsenga igjen. Etter 2 netter gikk plagene bort.

Sjekk om det kan være liggestilling om natten, eller hvis du sitter mye i jobb eller på skole - om du har feil sittestilling. Ellers ville jeg nok kanskje oppsøkt en lege, og få en vurdering så han kan henvise deg videre til riktig spesialist så du får hjelp med det :)

Skrevet

Går til fysioterapaut.. Funker kanskje litt, men blir jo ikke braa:( av og til stråler faktisk smerten ned i testikkelen på samme side som ryggplagen e.. Noen opplevd det samme?

Skrevet

Ja, dama. Når hu hadde nyrestein. Bare at det ikke strålet ned i testikkelen, da hun ikke har noen. Men strålet fra ryggen og ned i "samme område".

MEN, jeg tviler på at du har nyrestein da man som regel pleier å pisse den ut naturlig innen det har gått én måned ihvertfall. Og hadde det vært nyrestein eller gallestein ville du nok liggi og vridd deg i en egen dimensjon av umenneskelige smerter. Dama måtte få morfin når hu hadde det liksom...

Skrevet

Skjønne:p ja merkelie greier den ryggen.. Får jo ikke brukt kroppen i jobben sånn som før.. Mye fysisk arbeid. Bli jo værre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...