Gå til innhold

Vær idag!

DevN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noen behov for å se bilder av hun, hvertfall ikke før visse deler på henne vokser... F.eks. det man IKKE ser når man ser henne fra siden... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du lurer så sier kisen .. og jenta synger .. "a little senorita" vet ikke om det er navnet på sangen eller ..

jeg så nettop reklamen igjen ...

og HVA ****** vil du med hu/sangen?

Skrevet

Så i utgangspunktet så reserverer du deg muligheten til å huske navnet hennes så du kan søke henne opp om noen år, og håpe på litt paparazzi bilder?

Skrevet

Kanskje droppe denne diskusjonen? Begynte vri seg en del unna spørsmålet, men bare glem det... Er ikke så viktig det... Hvis hun er spansk er hun uansett ikke noe for meg... :D

Skrevet
nå sjekket jeg hvor gammel hu kan være (etter egen mening)

hu er et sted mellom 8 og 11 år gammel

du er en syk syk gutt

Og det så du vel fra siden? :p

Skrevet

Ok, seriøst:

Ville vite hvem hun var, hvor hun var fra, alder, osv... Evt Plateselskap...

Det er fakta, men er vel ikke særlig mange som tror meg uansett... :(

Skrevet

Hvorfor ikke?

Når jeg først hørte om Britney Spears ville jeg jo vite hvem hun var også... Hu er mange år eldre enn meg! See? :shrug:

Skrevet

Har nok sett bedre en Britney da, men men, sant nok... Men når jeg hørte om Limp Bizkit, Linkin Park og alle gruppene og artistene ville jeg seff vite hvem de var, og jeg er ikke homofil!

Skrevet
Never mind, ikke pin meg mer nå da....

Moderator!! Hjelp....!!? :roll:

lmfao. stakkar...neida skal ikke plage deg. Men det er da underlig hvilke tanker som surrer rundt i hodet når man ser reklame :wink:

Selv blir jeg litt satt ut av dove og palmolive reklamene...det er nok noen som skjønner meg ... håper jeg

Skrevet

Haha, ser jeg noen nye uansett alder, utseende så vil jeg vanligvis vite hvem det er, så det er ikke akkurat hu.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...