Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vet ikke hva dette er? røde flekker, bilde vedlagt!


shozo

Anbefalte innlegg

hei godt folk!

 

nå er det min tur og spørre:D

 

noen som vet hva disse røde områdene er? det er nært tekstiklene på låret og er inhult asso hvordan du forklarer det har blitt ei "hule", har hatt det i 3 mnd ca, berre har utvidet seg, det er ikke vondt, er bare nysjerrig på hva det kan være, om det er sprengt blod åre? hmm..

ikke beste bildet men kunne ikke ta bedre uten å vise "edlere" deler! haha:D

 

post-104560-0-76770800-1300661624_thumb.jpg

Endret av KrisHF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er då godt å høyre, og somsagt så må du ha lukke til videre :)

Forstår godt korleis du har det, sjølv om eg ikkje har vært utsatt for noko liknande, men likevel hatt same problemer. Det vart somsagt berre betre, så hald ut. Hugs at det er dei som har trakkasert deg som har eit problem, ikkje du. Dei er vel usikre på seg sjølve, og du skal nok kjapt sjå at du hever deg over dei. Utruleg kva folk kan få seg til å gjere.

Lenke til kommentar

Det er då godt å høyre, og somsagt så må du ha lukke til videre :)

Forstår godt korleis du har det, sjølv om eg ikkje har vært utsatt for noko liknande, men likevel hatt same problemer. Det vart somsagt berre betre, så hald ut. Hugs at det er dei som har trakkasert deg som har eit problem, ikkje du. Dei er vel usikre på seg sjølve, og du skal nok kjapt sjå at du hever deg over dei. Utruleg kva folk kan få seg til å gjere.

 

 

takk for svar, ja heldigvis er ting mye bedre nå:) ja har klart og endre tankegangen ang dette nå så, det har vært en lang kamp men jeg vet at belønningen kommer i form av fast arbeid og en bedre framtid så jeg holder ut til den tid kommer!:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...