Gå til innhold

Vurdering av Nokia X3-02


Hva syntes du om mobilen?  

5 stemmer

  1. 1. Hva syntes du om mobilen?



Anbefalte innlegg

nokia-x3-02-touch-and-type-s40.jpg

Hei.

 

Jeg er en tidligere iPhone 3G bruker, og ble til slutt litt lei. Jeg valgte da å kjøpe en Nokia X3-02 av Tele2.

 

Telefonen har ett veldig fint utseende, og er veldig enkel.

 

Den er utstyrt med en touch screen. Igjen, så er dette enda en dum idè som Nokia har funnet på. Touch screenen er helt forferdelig. Du må trykke hardt og det er så og si umulig å dra iconene nedover.

 

Kameraet er veldig bra (yay), men det finnes jo bedre. Den er utstyrt med ett 5,0 MP kamera.

 

Det er en veldig god mobil for deg som ikke bruker mobilen til noe annet enn å ringe og sende meldinger.

 

Jeg anbefaler ikke mobilen til deg som bruker den til alt annet.

Endret av Akselev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri - rpt ALDRI - blitt mer irritert over en telefon enn X3-02! Det var komplett umulig å kople den til mitt trådløse nettverk, noe jeg aldri har hatt problemer med før når det gjelder mobiler. Selv min murstein av en N97 var mer enn samarbeidsvillig i så måte. Dernest var det den såkalte trykkskjermen, en utrolig trist historie egentlig. Som trådstarter skriver så er det totalt umulig å dra ikoner nedover samtidig som skjermen oppfatter alle bevegelser som valg så det fyker opp menyer i øst og vest. Selv en 2 år gammel LG KP500 er en drøm i forhold til dette makkverket her. Etter 2 -to- dager fikk telefonen det den fortjente: et velrettet og solid slag med en snekkerhammer, etterfulgt av inntak av en øl og akevitt. Og dett var dett! :thumbup:

Endret av Toucan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...