hansen1988 Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Heisann. Mulig jeg poster denne i feil forum, men da får i såfall en ansvarlig flytte den til rett plass Jeg sitter å lyster veldig på å kjøpe meg en Ipad2 uten at jeg helt vet hvorfor =/ Ser at det kanskje "kan" være fint og flott i en skole situasjon (som jeg er i), men er det alt? Altså: Hva er salgsargumentene til Ipad? Ja, det er riktig, jeg leter etter en god grunn til å kjøpe den så jeg kan rettferdiggjøre kjøpet for meg selv
Roger865 Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Det eneste kjøpsargumentet jeg ser for meg er at det er nytt og trendy. Men etter min mening er det et ganske ræva argument.
Bordplate Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 At noen i det hele tatt gidder å bruke penger på en iPad er meg ganske uforståelig. En PC eller iPhone gjør akkurat det en iPad kan gjøre. Med mindre du ikke har noen av delene er det det beste argumentet jeg finner til å kjøpe en.
vidarkri Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Vil ha!!!.. er et godt argument. Kjøp deg en Ipad du, hvis du ikke liker den så kan du alltids selge den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå