Gå til innhold

Kontakthåndtering android 2.3


Anbefalte innlegg

Har fått en Nexus S. Telefonen hentet kontakter fra SIM. Dette er de eneste kontaktene som kommer opp under Kontakter i telefonen. Når jeg legger til nye kontakter synes de ikke før jeg søker i alle kontakter.

 

Er det noen som kan forklare meg på en grei måte hvordan å håndtere kontaktene på en enkel måte? Blir isåfall veldig glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakter -> menu -> Display Options. Der kan du velge hvilken gruppe med kontakter som skal vises.

Går på kontakter, , trykker på menyknappen og får opp valgene "søk", "ny kontakt", "vis grupper", "kontoer", "import/eksport"

 

Under "vis grupper" finner jeg valg: "Kontakter med telefon", "sorter liste etter", "vis kontaktnavn som"

 

mulig jeg er treig i kveld, men henger ikke med:)

 

Jeg kan bla i listen med kontakter, nye kontakter jeg har lagt til synes ikke. Velger jeg å søke kan jeg velge "søk i alle kontakter" og da kommer de opp. Jeg ønsker at alle kontakter skal synes i kontaktlisten, det gjør de ikke nå.

Endret av TomTom01
Lenke til kommentar

hmm.. kontakter-->menu-->vis grupper-->[email protected](skal stå google under der)-->system group: my contacts

 

kanskje det funker?

:)

 

Her fant jeg og huket av:

System Group : My contacts

system Group: friends

................. family

................. coworkers

starred in android

og "(ugrupperte kontakter)"

 

Nå får jeg opp alle. Vet du hva disse forskjellige gruppene er? Tenker da særlig på "starred in android" og "ugrupperte kontakter".

Lenke til kommentar

dette er kontaktgrupper du kan redigere på gmailen din(fra pcen).

kontakter du oppretter på telefonen din tror jeg kommer under my contacts.

starred in android er de som du har merket som favoritter og som ligger under favoritter menyen i dialeren/kontaktprogrammet.

ugrupperter er jeg ikke hlet sikker på, men det er vel de kontaktene du har opprettet i gmail som du ikke har selv lagt i en gruppe.

 

håper det gjorde det mer forståelig :p

Lenke til kommentar

dette er kontaktgrupper du kan redigere på gmailen din(fra pcen).

kontakter du oppretter på telefonen din tror jeg kommer under my contacts.

starred in android er de som du har merket som favoritter og som ligger under favoritter menyen i dialeren/kontaktprogrammet.

ugrupperter er jeg ikke hlet sikker på, men det er vel de kontaktene du har opprettet i gmail som du ikke har selv lagt i en gruppe.

 

håper det gjorde det mer forståelig :p

Begynner å hjelpe ser du:).... har du også tips om et program som fikser ordliste og t9, så er jeg overlykkelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...