Gå til innhold

Ny telefon! iPhone 4 eller HTC Desire HD?


Anbefalte innlegg

Hej!

 

Etter å ha knust Galaxy S'n i bildøra er jeg nå på utkikk etter ny telefon..

Var egentlig ganske fornøyd med Galaxy'en, men nå når jeg først skal ha ny telefon vil jeg jo aller helst ha noe litt annerledes..

 

HTC'en er jo også Android å nokså lik Galaxy(?)

iPhone har jeg aldri hatt før så kunne jo vært spennende å nytt..

 

Det jeg hovedsaklig bruker telefonen til, er:

 

- Ringe mye

- Tekste mye

- Facebook

- Ta bilder (Aldri filme ca.)

- Koble opp i bilen å bruke musikkspilleren/Spotify.

 

Det jeg VIL ha fra telefonen med telefonen, er..:

 

- Muligheten å laste ned nyttige apps

- Rask telefon, rask toutch. (Vil slippe å måtte trykke flere ganger å bannes å nesten kaste telefonen i veggen. Holdt på å skje flere ganger med Samsungen mot slutten)

- Klar skjerm.

 

 

Begge telefonene egner seg vel til alt dette, så valget er vanskelig!

Skal kjøpe telefon uten binding, å får velge fritt mellom alle telefoner gratis utenom iPhone fra forsikringen. Altså, skal jeg ha iPhone må jeg punge ut selv.

 

Sett bort ifra det, hvordan telefon egner seg best for MEG?

Har dere ANDRE forslag enn de to telefonene jeg nevnte, KOM MED DET!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir uansett en Apple-hater mot Apple-elsker tråd.

Jeg har hatt iPhone siden 2007 og vil derfor si at iPhone 4 er det beste valget.

Det finnes andre folk som vil si noe helt motsatt.

 

Ut fra dine kriterier så mener jeg objektivt at iPhone har et bedre utvalg av App, selv om dette har blitt mye bedre hos Android i det siste.

Når det gjelder klar skjerm, så tror jeg iPhone vinner den også.

Ellers vil jeg si at de er ganske like begge to og at du nok vil bli fornøyd med begge to.

Lenke til kommentar

Dette blir uansett en Apple-hater mot Apple-elsker tråd.

Jeg har hatt iPhone siden 2007 og vil derfor si at iPhone 4 er det beste valget.

Det finnes andre folk som vil si noe helt motsatt.

 

iPhone er best fordi du har hatt det siden 2007? Har du hatt en nyere Android-telefon, siden du vet at iPhone 4 er bedre?

 

Ut fra dine kriterier så mener jeg objektivt at iPhone har et bedre utvalg av App, selv om dette har blitt mye bedre hos Android i det siste.

Når det gjelder klar skjerm, så tror jeg iPhone vinner den også.

Ellers vil jeg si at de er ganske like begge to og at du nok vil bli fornøyd med begge to.

 

Jeg skulle gjerne likt å vite hvilke apps du ville savnet på en Android-telefon, som er så viktige at det ikke gjør noen ting om du får med et OS med en svær hengelås på, du tvinges til å bruke iTunes ++.

Lenke til kommentar

Dette blir uansett en Apple-hater mot Apple-elsker tråd.

Jeg har hatt iPhone siden 2007 og vil derfor si at iPhone 4 er det beste valget.

Det finnes andre folk som vil si noe helt motsatt.

 

iPhone er best fordi du har hatt det siden 2007? Har du hatt en nyere Android-telefon, siden du vet at iPhone 4 er bedre?

 

Personlig så mener jeg jo selvsagt det. Jeg hadde ikke hatt den samme telefonen i 4 år hvis jeg ikke mente at dette var den beste telefonen for mitt bruk.

Lenke til kommentar

Du har ikke hatt iPhone 4 i fire år, og jeg håper virkelig ikke at du snakker om en modell du nå har brukt i fire år.

 

Det er bare tull å mene at noe er best når det er det eneste man har erfaring med, og man ikke kjenner fordelene ved å heller velge et OS som tillater personlig tilpasning i langt større grad.

Lenke til kommentar

Jeg har selvsagt ikke hatt iPhone 4 siden 2007 da dette ikke er mulig.

Det jeg mener som jeg også tror du skjønner er at jeg har hatt en Apple-telefon siden 2007, altså iPhone 2g, så 3g og gikk fra den til iPhone 4.

Mellom hvert valg har jeg selvsagt tatt stilling til om det finnes bedre telefoner for meg.

Jeg mener som mange millioner andre at iPhone er den beste mobilen for MITT bruk.

Sier ikke at du må være enig.

 

Men meningen med denne tråden var ikke å skape en fan-war rundt iOS/Android.

 

Hvis du ser lengre oppe så skriver jeg at han mest sannsynlig vil bli fornøyd med begge valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Et praktisk tips: Iphone er avhengig av en PC (og helst bare én, nemlig din egen!) for å legge inn/fjerne filer/musikk/apps. Du må til og med koble den til PC for noe å enkelt som å bytte SIM.

 

På HTC er det aller meste dra-og-slipp, og bare SÅ mye enklere. Den klarer seg faktisk helt uten en PC. Du kan i tillegg bytte batteri og minnekort i den. Du kan til og med installere gratis-apps UTEN å måtte registrere et kredittkort (tror jeg...).

 

Misforstå meg rett: Iphone er en flott telefon, men i noen tilfeller er den veldig byråkratisk i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...