Gå til innhold

Hvorfor lurer underbevisstheten meg. Hvilken film tenker jeg på?


Sjefern

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år trodd at Edwart Saksehånd har vært en av de fileme som imponerte meg mest når jeg var liten. Jeg var sikker på at Edwart Saksehånd tilslutt satte seg inn i et avansert dataprogram/spill der han kunne styre seg som om han var et virkelig menneske.

 

Men i dag så jeg edwart saksehånd igjen. Det var ingen dataprogrammer!!! Hva er det jeg har blandet sammen her??

 

Allt jeg husker fra filmen, nå som jeg vet at det ikke er edwart saksehånd, er at hovedpersnen strappes fast til en sirkel og får på seg en maske. Så setter han igang programmet og han ser masse utrolige farger og ting før han klarer å leve seg inn i det. Jeg mener også å huse at en annen person følger etter i en lik maskin. Jeg vet at filmen var populær på nittitallet. Mye på grunn av sin gode datagrafikk. Noen som kan skjønne hva jeg snakker om?

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei Tron var jo en tidlig 80-talls film. Dette er jeg ganske siker på at er fra tidlig nittitall.

 

Dere vet slike gravitasjonssirkel-dingser som astronater klippes fast i for å svirre rundt. En slik klipset hovedpersonen seg fast i. Men han gikk inn i en dataverden etter at han koblet seg på.

Lenke til kommentar

Gressklippermannen er det selvfølgelig! Takk skal du ha :) Det var noe med klipping å gjøre! Derfor underbevistheten tullet med meg og blandet filmene.

 

Aldri vært spesielt aktiv i Film-forumet. I tillegg hadde jeg drukket en halvflaske gin i går. Håper du klarer å tilgi meg ballsack.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...