Gå til innhold

40" TV 5-7000 kr til spill og pc, forslag?


Anbefalte innlegg

Hei, har siklet litt på ny tv en stund, og trenger litt hjelp til å finne en som er bra.

 

Som tittelen sier så har jeg tenkt at en størrelse på 40" er så å si perfekt for hvor jeg har tenkt å ha den.

 

Skal for det meste brukes til spillkonsoll og tilkobling av pcen. Og lurer dermed på hva som er best, LCD, LED, Plasma? Hva er forskjellene, spesielt på LCD og LED?

Ellers må tven ha FullHD og 3-4 HDMI innganger.

 

Har ønske om ikke å bruke så sinnsykt mye penger, så ser for det meste etter no i prisklassen 5-7000, kan muligens strekke meg litt lenger om det skulle være noe som viser seg å gi mye mer for litt høyere pris.

 

Har for det meste sett på Samsung sine modeller, men var hos en kamerat og lekte litt med hans nye Sony (husker ikke modellen), og den hadde en flott funksjon at den var tilkobla nettet og at man dermed kunne spille musikk ol. fra pcer på nettverket. Er dette noe Samsung også har på sine tver? Hva heter denne funksjonen i så fall?

 

Har kikket litt på denne, noen som har no erfaringer? http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-fra-40-tommer-og-storre/UE40C5105XXE/samsung-40-led-tv-ue40c5105

 

På forhånd takk for all hjelp og forslag

Endret av colaola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...