NJW1609 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har tenkt og kjøpe meg en jobb pc som er lett og ta med seg, men kansje på I5. Og vil kansje game lit med den.
Mathias-S Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Har du noe spesielt budsjett? Antar at det er snakk om bærbar - er disse tingene viktige: - Liten og lett - Stor skjerm (noen spesielle størrelser du er interessert i) - God batteritid - Det er en jobb-PC, skal den kunne kobles til prosjektorer (er nemlig noen pc-er på markedet som ikke kan det).
NJW1609 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Skrevet 9. mars 2011 (endret) Har du noe spesielt budsjett? Antar at det er snakk om bærbar - er disse tingene viktige: - Liten og lett - Stor skjerm (noen spesielle størrelser du er interessert i) - God batteritid - Det er en jobb-PC, skal den kunne kobles til prosjektorer (er nemlig noen pc-er på markedet som ikke kan det). 1. den skal være let. 2. jeg tenkte på 15". 3. Ja jeg vil ha ca 10 timers bateri. 4. Trenger ikke tilkobling til projektor. Endret 9. mars 2011 av NJW1609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå