tonyboy77 Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har i flere år hatt stabil adsl2 linje fra NGT og tele2(overflyttet fra Tele2). Men for ca 4 uker siden begynte min linje å bli veldig ustabil. Har vært i kontakt med NGT flere ganger, de har sendt meg ny router bl.a. men fortsatt ustabilt. Til slutt ringte jeg enda en gang å klaget da sa de at de skulle la teknikerne se på det. 1 uke senere hevder de at min linjekvalitet er for dårlig og det eneste de kan gjøre er å nedgradere hastigheten. Er det virkelig mulig at kvaliteten på linjen blir dårligere med tiden slik de hevder? eller er det bare noe de sier for å slippe billig unna?
a_strann Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Hvilket område bor du i? En kamerat har erfart akkurat det samme! hatt stabil linje hos NGT i flere mnd, men for tre uker siden begynte DSL connectionen å hoppe ut av og til. til tider litt vel mye. har ikke kontaktet NGT enda, men det irriterer han grenseløst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå