hannis-91 Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Hei! Kjøpte meg akkurat en HTC DHD og var helt i hundre til jeg tastet inn pin-koden! "Network locked" drar jeg ned "tastlåsen" kommer det følgende beskjed: SIM network unlock PIN (8 siffer) testet inn puk koden, som ikke fungerte. ringte netcom, men de hadde ikke peil på hva jeg skulle gjøre :S Noen som vil hjelpe meg?
snillekim Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Telefonen har ikke operatørås da? Hvis den f.eks er bunden til Telenor og du har Netcom, så vil du nok ikke klare å bruke den med Netcom-kortet. Men når bindingstiden er utløpt, så kan man f.eks få koden for å låse opp telefonen.
jic Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Hei! Kjøpte meg akkurat en HTC DHD og var helt i hundre til jeg tastet inn pin-koden! "Network locked" drar jeg ned "tastlåsen" kommer det følgende beskjed: SIM network unlock PIN (8 siffer) testet inn puk koden, som ikke fungerte. ringte netcom, men de hadde ikke peil på hva jeg skulle gjøre :S Noen som vil hjelpe meg? Telefonen din har operatørlås, tror det er kun Telenor som har låste DHD så du må nok ringe til dem for å fjerne operatørlåsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå