Gå til innhold

SoftQuatro

Dimm

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet akkurat SoftQuatro modden, og gikk op 500 3dmarks i 3dmark 2001, med mitt Geforce 2 Ti

men NV refresh fix ville ikke funke så jeg lurer på om noen vet om en anna måte/program som fixer refreshen i win2k

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dimm: hva er pointet med å risikere å ødellegge hele skjermkortet bare for 500 points i 3dmark?

Hva annet skjer når du soft modder det? hva står det i oppstarten? i sys ?

kom med positive og negative sider ang soft modde mitt gforce2 Ultra til quadro.

Skrevet

jeg risker ikke å fokke kortet, det bare tvinger windows til å installere drivere til en Quatro kort, og "unlocker" noen avfunkjonene til detonator driverne.

Quatro og geforce bruker AKKURAT samme gpu trossalt + at det nesten ikke er forskjell på kortene

Skrevet

Positive sider:

Bedre Ytelse.

Bedre bildekvalitet.

raskere i OpenGl baserte Programmer/spill

Negative

Ingen jeg kommer på.

eh..jo bare det med refreshen

Skrevet

rivatuner har en funksjon som er lik den nvidia refreshrate fix har... bare å bruke den...

Om du fikk bedre ytelse i 3dmark synes jeg er rart.. quadro har bedre OPENGL ytelse ikke direct3d som 3dmark bruker..

de 500 poengene er sansynligvis bare endring av driververson..

Skrevet

Hva er risken med å modifisere sjermkortet på denne måten? Hva kan gå galt? Skal eg velge Quadro GF2MX200 driveren til mitt GF256?

Skrevet

Kan dere ikke lese på guiden før dere spør? Det er VELDIG godt beskrevet hvordan det gjøres der...

Quote:

If you have an Geforce 2 MX or MX200 or MX400 choose Quadro2 MXR/EX

If you have an Geforce 3 or GF3 Ti500 or GF3 Ti200 choose Quadro DCC

If you have an Geforce choose Quadro

If you have an Geforce 2 Ultra or Pro choose Quadro2 Pro

Og nei du kan ikke risikere å ødelegge skjermkortet, da detter er en crack til selve driverene.. I motsetning til å lodde på selve kortet, går du forbi sperren i driverene og "tvinger" pc'n til å tru at d er et quadro kort...

Skrevet

hey! Jeg har nettop softmodet mitt Geforce2 Ultra til et Quadro Pro.

Jeg så jeg kunne softmodde det til et Geforce 3 ti 500,er det muligt å gjøre dette? eller vil driverne prøve å klokke kortet til standard innstillingene som er for Gforce 3 TI 500?

Skrevet

"Download the drivers you want to patch, then extract them to c:softquadro If your drivers are..."

Hvor finner eg desse driverene...eg fann de en plass, men der fulgte det ikkje med windows antiprotection.rts

Hvor finner eg desse driverene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...