fongogg Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Kjenner noen til et windows program som gjør at jeg kan blokkere mail fra isp? Jeg får en del spam fra kina bla og jeg kunne tenke meg å sperre for all mail derfra, istedet for å installere et filter. Med Vennlig Hilsen Fongogg
Ueland Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Bruker du Outlok så er det jo greit og kunne sette opp message rules :-)
fongogg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Skrevet 9. juli 2003 Joda, jeg er enig med deg der. Jeg tenkte i grunn at det hadde evt vært moro å blokkert for all innkommende mail fra kjente "spam" isper. Kanskje det ikke finnes et slikt windows program og må gjøres direkte fra mail server hos min isp? fongogg
abene Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Mailwasher gjør nok det du ønsker, dvs å blokkere spam på serversiden.
fongogg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Skrevet 9. juli 2003 Takker, Jeg var ikke klar over at det programmet kunne det! Da skal det testes i kveld! Hilsen fongogg
abene Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Takker,Jeg var ikke klar over at det programmet kunne det! Bare for å unngå evt misforståelse. Det er ikke snakk om Mailwasher blokkerer e-post (dvs forhindre at meldinger kommer til serveren), men du kan velge å slette de meldingene du ønsker, på serversiden, og det er i praksis nesten det samme.
fongogg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Skrevet 9. juli 2003 Det er godt nok for meg. Hvis den samtidig satte i gang med et tjenestenekt angrep mot samtlige spammere hadde jeg blitt glad, men det er nok utopia ;*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå