Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinners tankegang om forhold


Anbefalte innlegg

Vel det er slik kvinner er...vet ikke om du har dame...prøv når du kommer hjem å spørre henne hvordan dagen har vært...og du får alt i detalj.Vi menn er ikke slik,derfor er gjennomsnittet på ordforåde rundt 7000 i døgnet hos kvinner og bare 2000 hos menn.Om du liker det eller ikke.Er en grunn til att vi synes kvinner skravler som høns,og ikke ment som å latterliggjøre kvinnen.Dette er fakta.:-)

 

Nå har jeg jo allerede postet en kilde som sier noe annet. Jeg spurte deg også om hvor du hentet infoen fra.

 

Dersom du ser deg litt rundt i et sosialt lag, så vil du merke at menn (eller gutter i ditt tilfelle, antar jeg) prater livlig også. Ikke at verken dette eller eksperimentet ditt med en jente betyr stort da vi ser det vi ønsker å se. Derfor bruker vi den vitenskaplige metoden når vi vil finne ut om noe er sant- ikke synsing og subjektive meninger.

Joda men ikke så mye som damer.Du må ikke tro ting,men vite.Er nok sikkert dobbelt så gammel som deg,og godt skolert:-)

 

Forskjellen er vel gjerne at når menn bruker ord, omhandler det noe med substans og mening, mens kvinner gjerne bruker ti tusen ord på å prate om meningsløse ting uten relevans.

Derfor blir antall ord en helt meningsløs statistikk å føre.

 

Hehe. Det er fint og greit å kunne komme med bastante påstander uten noen form for grunnlag å legge de på. Svevekjeks.

Takk det samme:-)

 

Sjekk det ut om du ikke tror det:-)

 

Slå opp "ordforråd" i ordboka du, kanskje det går opp et lys for deg da....

Ordforråd i denne sammen heng har ikke noe med hvor mange ord du kan,men hvor mange du bruker for å forklare en liten fille ting...:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Treffende? Ja/nei.

Kvinner er litt mer komplekse enn oss menn.Ikke negativt ment damer.Ordforrådet i gjennomsnitt ligger på ca 7000 ord i døgnet hos damer og bare ca 2000 hos menn.Det er fakta.Vi menn er nok litt mer..ja hva skal en kalle det??..mer rett på og går ikke rundt grøten for å si det slik.Ta feks handling.Vi går inn og kjøper det vi skal ha,mens damene våre skal se på alt og ta på alt..den forskjellen ligger i genen og ikke ment som å se ned på damen våre...for hva skulle vi gjort uten dem???

 

Ikke kan vi leve med jenter, men vi greier oss ikke uten heller.

Lenke til kommentar

Joda men ikke så mye som damer.Du må ikke tro ting,men vite.Er nok sikkert dobbelt så gammel som deg,og godt skolert:-)

Hvis man ikke klarer å begrunne egne utsagn bedre enn ved å vise til at man er gammel og har utdanning virker man hverken reflektert eller troverdig. Beklager.

 

Angående trådens tema; jeg synes ikke den tegneseriestripen virket spesielt treffende. Jeg synes heller det virker motsatt, at jenter går etter gutter de føler er minst like bra som dem, eller litt bedre. For å snu på flisa, kjenner du mange gutter som ville valgt stygge damer framfor pene, fordi stygge damer har færre alternativer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda men ikke så mye som damer.Du må ikke tro ting,men vite.Er nok sikkert dobbelt så gammel som deg,og godt skolert:-)

 

Hmm? Jeg postet kilde? Noe du enda ikke har gjort. Jeg ser ikke at jeg har skrevet så mye bastant.

 

Takk det samme:-)

 

Den var ikke beregnet på deg. Men dersom jeg kommer med mange bastante påstander uten noen form for grunnlag å legge de på, så kan du kanskje peke dem ut?

Lenke til kommentar

Vel det er slik kvinner er...vet ikke om du har dame...prøv når du kommer hjem å spørre henne hvordan dagen har vært...og du får alt i detalj.Vi menn er ikke slik,derfor er gjennomsnittet på ordforåde rundt 7000 i døgnet hos kvinner og bare 2000 hos menn.Om du liker det eller ikke.Er en grunn til att vi synes kvinner skravler som høns,og ikke ment som å latterliggjøre kvinnen.Dette er fakta.:-)

 

Nå har jeg jo allerede postet en kilde som sier noe annet. Jeg spurte deg også om hvor du hentet infoen fra.

 

Dersom du ser deg litt rundt i et sosialt lag, så vil du merke at menn (eller gutter i ditt tilfelle, antar jeg) prater livlig også. Ikke at verken dette eller eksperimentet ditt med en jente betyr stort da vi ser det vi ønsker å se. Derfor bruker vi den vitenskaplige metoden når vi vil finne ut om noe er sant- ikke synsing og subjektive meninger.

Joda men ikke så mye som damer.Du må ikke tro ting,men vite.Er nok sikkert dobbelt så gammel som deg,og godt skolert:-)

 

Forskjellen er vel gjerne at når menn bruker ord, omhandler det noe med substans og mening, mens kvinner gjerne bruker ti tusen ord på å prate om meningsløse ting uten relevans.

Derfor blir antall ord en helt meningsløs statistikk å føre.

 

Hehe. Det er fint og greit å kunne komme med bastante påstander uten noen form for grunnlag å legge de på. Svevekjeks.

Takk det samme:-)

 

Sjekk det ut om du ikke tror det:-)

 

Slå opp "ordforråd" i ordboka du, kanskje det går opp et lys for deg da....

Ordforråd i denne sammen heng har ikke noe med hvor mange ord du kan,men hvor mange du bruker for å forklare en liten fille ting...:-)

Hvor jeg hentet kildene mine fra? DAGLIGLIVET...må ikke tro alt som står på nettet vet du:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...