Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - multiplayer


Mladic

Anbefalte innlegg

Jeg har Open Nat type, men jeg får ikke spilt multiplayer delen til BFBC2. Jeg fikk gjort det for ca. 3 mnd siden.

 

Problemet er at jeg finner noen kamper, det gjelder alle modes. Systemet sier at det er ingen kamper imidlertidig

 

Det samme gjelder Dead Space 2 multiplayer.. samme problem.

 

Jeg får spilt andre spilt som Halo: Reach, COD: BO osv..

 

Tror dere at det er et EA-problem?

 

EDIT: Får spilt Dead Space 2-multiplayer, nå. Men mister connection etter hver kamp.

Endret av quangsta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du installert de siste patchene? Ganske sannsynlig at dette er problemet om du ikke har spilt på en stund. Du får prøve å kjøre updateren. :)

 

EDIT: Beklager... La ikke merke til at det var snakk om konsoll. (Battlefield skal spilles på PC imo :p)

Endret av Hunterz
Lenke til kommentar

EA kan være ganske nazi å nekte deg å spille om de finner ut at en ev mail-adressene kontoen din er knyttet til står som under 18 år, eller hva nå aldersgrensen på BFBC2 er. Men da er det vel rart om du kunne spille for 3 måneder siden da, ved mindre du har lagt til noen nye mailer/info/whatever? :hmm:

Lenke til kommentar

EA kan være ganske nazi å nekte deg å spille om de finner ut at en ev mail-adressene kontoen din er knyttet til står som under 18 år, eller hva nå aldersgrensen på BFBC2 er. Men da er det vel rart om du kunne spille for 3 måneder siden da, ved mindre du har lagt til noen nye mailer/info/whatever? :hmm:

 

BFBC2 har en 16 årsgrense. Har ikke endret mailen eller infoen.. Kan det gjelde den nye updaten? 1.64 GB Vietnam-updaten altså? Driver å laster ned nå..

 

Du finner noen kamper men systemet sier at det ikke er noen kamper?

 

Nei, finner ingen kamper i det hele tatt. Venner i vennelisten min finner kamper og spiller multiplayer som vanlig

Lenke til kommentar

Åja, tror kanskje du måtte ha den updaten for å spille, ja. Så da løser det seg sikkert :thumbup:

 

Nå som jeg har vært snill, om ikke så behjelpelig som jeg prøve, så syns jeg du kan unngå å skyte meg om du møter på meg i kveld. :whistle:

 

haha, dropper pistolen hjemme når jeg drar til deg etterpå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...