Gå til innhold

Hva er den ultimate mobiltelefonen for bruk i yrkesøyemed?


Anbefalte innlegg

Nå er dette temaet sikkert tatt opp mange ganger før men jeg prøver meg allikevel.

 

Akkurat nå har jeg en Nokia "33ettellerannet" - og det er (slik jeg ser det) en liten plastdings som ikke kan stort annet enn å ringe og sende sms + noen andre "kule" greier jeg desidert ikke har bruk for (spill, chat ol)

 

Til denne saken har jeg kjøpt en del ekstrautstyr - handsfree, billader ol men det er noe ordentlig dritt for å si det rett ut. Plastikk av verste sort - og helt klart laget kun for å være billig.

 

Det ideelle for meg hadde kanskje vært en mobil og pda - men er det mulig å få dette i en og samme innretning?

 

Eller er det andre løsninger som er å anbefale.

 

Hadde vært fint om jeg også kunne kaste filofax'en min

 

::Dan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, om du bruker 33ettellerannet som jobbtelefon, blir det lett å anbefale deg noe annet :D

 

Finnes vel ingen fullverdige mobiltelefoner/PDA'er, mer "PDA light". Kan nevne SE P800, Nokia 3650 & 7650, Qtek 7070. Disse er etablert på markedet. Venter du litt, kan du kikke på SX1 fra Siemens :)

 

T610 er også en flott telefon, men om du vil ha minne, så kjøp en annen :)

Lenke til kommentar

Er jo flere som finnes og kommer. SX1 kommer jo snart, men er du hypp på et skikkelig PDA-hybrid, så er P800 et bra kjøp. Nokia 7650 eller 3650 er også mulig men de er mer mobil igjen.

 

Ellers er t610 ganske bra, bortsett fra at den ikke har høyttaler. Qtec 7070 er også grei. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...