Fotballspiller15 Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Kan noen gi noen eksempler på spanske setninger som har (futurum i seg) Altså HAR / Å HA Takk, (nei dette er ikke en oppgave, har prøve imorra og trenger hjelp)
Fotballspiller15 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Skrevet 16. februar 2011 mente setninger med el futuro i seg ;p
malinbirkeland Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Kan noen gi noen eksempler på spanske setninger som har (futurum i seg) Altså HAR / Å HA Takk, (nei dette er ikke en oppgave, har prøve imorra og trenger hjelp) yo tengo un coche. ( jeg har en bil) que tienes tu? ( hva har du) tengo que ir ( jeg må gå) el tiene una camiseta roja (han har en rød skjorte)
thagold Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 lo he comprado ( jeg har kjøpt (den) ) Juan ha ido al aeropuerto (John har dratt til flyplassen
Minamo Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Kan noen gi noen eksempler på spanske setninger som har (futurum i seg) Altså HAR / Å HA Takk, (nei dette er ikke en oppgave, har prøve imorra og trenger hjelp) yo tengo un coche. ( jeg har en bil) que tienes tu? ( hva har du) tengo que ir ( jeg må gå) el tiene una camiseta roja (han har en rød skjorte) lo he comprado ( jeg har kjøpt (den) ) Juan ha ido al aeropuerto (John har dratt til flyplassen Ingen av disse er i futuro hvertfall. Yo tendré un coche. El año que viene iré a España. Futuro = infinitivo + é , ás , á , emos , éis , án. Comprar = yo compraré , tu comprarás, él/ella/usted comprará , nosotros compraremos , vosotros compraréis , ellos/ustedes comprarán
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå