Gå til innhold

''''''''''''''''''''''''slett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg søker om å spille på serveren deres, jeg gjør det kort: Dere vet hva jeg kan finne på å gjøre, og dere vet at jeg kan stramme meg inn.

-123boe1

Endret av FuckedUp
Skrevet

Jeg søker om å spille på serveren deres, jeg gjør det kort: Dere vet hva jeg kan finne på å gjøre, og dere vet at jeg kan stramme meg inn.

-123boe1

Godkjent! :)

Skrevet

Jeg (volvo2011) og og freddyfred kan ikke logge på servern. Det står, You are not on the whitelist. Hva skjer?

Begge dere må sende søknad for og være med på serveren/bygge

sikkerhetsystemet blir høyt

Skrevet

Hei,

Jeg søker for både jeg (volvo2011) og freddyfred siden han ikke har bruker her.

Vi er to gutter på 17år som har spilt minecraft siden oktober siden. Mye online, men også single player (på skolen :p). Jeg Volvo2011 har alledere bygd hus og er godt etablert. Vi spiller en del og kommer til å hjelpe til på felles prosjekt og bygge fine hus hver for oss.

Mvh

Volvo2011 og Freddyfred

Skrevet

Hei,

Jeg søker for både jeg (volvo2011) og freddyfred siden han ikke har bruker her.

Vi er to gutter på 17år som har spilt minecraft siden oktober siden. Mye online, men også single player (på skolen :p). Jeg Volvo2011 har alledere bygd hus og er godt etablert. Vi spiller en del og kommer til å hjelpe til på felles prosjekt og bygge fine hus hver for oss.

Mvh

Volvo2011 og Freddyfred

Godkjent!

Skrevet (endret)

er jeg whitelista ? isåfal vist ikke Kan jeg bli whitelista ? har mere tid til og hjelpe ovs nå

kan du skaffe det ? tord ?

Endret av Canaye
Skrevet

greit

Jeg er canaye jeg var op på denner serveren jeg prøver og hjelpe denne serveren med flere brukere + gi brukerne et bedre tilbud her inne

liker og bygge ovs skulle fikse kløften og kjøre det finere der du tok ut mappet

Skrevet

greit

Jeg er canaye jeg var op på denner serveren jeg prøver og hjelpe denne serveren med flere brukere + gi brukerne et bedre tilbud her inne

liker og bygge ovs skulle fikse kløften og kjøre det finere der du tok ut mappet

Godkjent!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...