NeEeO Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Hei, ¨ Skal skrive et leserinnlegg om piratkopiering..Hvordan burde jeg skrive det? Hvordan starte? En mal?
Scannor Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Sjekk ut Sjangerboksen, der finner du mange gode og nyttige tips. Hvordan starte? Aller først bør du ha en idemyldring, skriv ned absolutt alt du kommer på. Det kan gi det mange ideer.
NeEeO Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Skrevet 11. februar 2011 Sjekk ut Sjangerboksen, der finner du mange gode og nyttige tips. Hvordan starte? Aller først bør du ha en idemyldring, skriv ned absolutt alt du kommer på. Det kan gi det mange ideer. Akuratt sånn ide jeg lette etter, men det står ikke noe om leserinnlegg der ?
NeEeO Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Skrevet 12. februar 2011 Er debattinnleg det Samme som leserinnlegg. Leserinnlegget skal väre i avisen vi lager på skolen. Jeg vil ikke gjøre noe feil
Gentlemanful Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/ Her finner du mange bra eksempler, du kan jo alltids også se på daria.no for litt inspeksjon inspirasjon****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå